اردبیل- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اداره کل محیط زیست با طرح شکایتی علیه تنها کارخانه آسفالت منطقه، مانع اجرای آسفالت شدن راه ارتباطی خلخال ،شال ،ماجولان به ماسوله در استان گیلان است.

محیط زیست عملیات آسفالت جاده اسالم –خلخال را متوقف کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی یوسف‌زاده افزود: عملیات زیرسازی راه ارتباطی خلخال به ماسوله  پایان یافته و این مسیر برای عملیات آسفالت‌ریزی آماده شده اما مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با طرح شکایتی در محاکم قضایی و توقف فعالیت تنها کارخانه تولید تامین کننده آسفالت پروژه‌های راه‌سازی منطقه مانع از عملیات آسفالت این راه ارتباطی شده‌اند.

وی اظهار کرد: شکایت اداره کل محیط‌زیست استان در دادگاه بدوی خلخال مردود اعلام شده اما اصرار این اداره کل در طرح شکایت در دادگاه تجدید نظر مرکز استان  موجب توقف تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را به تعویق انداخته است.

یوسف زاده گفت:با توجه به محدودیت زمان کاری در این منطقه سردسیر، در صورت طولانی شدن زمان اعلام رای دادگاه تجدید نظر و ادامه توقف عملیات اجرایی آسفالت این راه موکول شدن زمان بهره‌برداری از آن به زمان و فصل کاری سال آینده دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وعده مسئولان استان و شهرستان برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در پاییز امسال با توجه به اعتبار کلان هزینه شده در این پروژه خواستار همکاری اداره کل محیط‌زیست استان در راه‌اندازی و فعالیت کارخانه آسفالت برای فراهم شدن مواد لازم و آسفالت مسیر باقیمانده راه و تکمیل آن قبل از آغاز فصل سرما و بارش برف دراین منطقه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.