رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به ظرفیت عظیم آستان قدس بسیاری از محصولات می‌توانند اینجا تولید شود و وظیفه ما این است که مجوزها را زودتر صادر کنیم و با ایجاد تسهیلات کمک کنیم تا بازار داخلی بیشتری در اختیار بگیرند.

مجوز تولیدات جدید دارویی آستان قدس رضوی به زودی صادر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: آستان قدس رضوی یکی از امیدهای کشور و لنگر صنعت دارویی کشور است و باید پشتیبانی شود.
معاون وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه مجموعه داروسازی آستان قدس شامل داروسازی ثامن، سامان دارو، یارا طب و شیراز سرم جزو امیدهای وزارت بهداشت است افزود: این مجموعه دارویی از سنگرهای محکم و با اراده در استان قدس است که توقع ما از آستان قدس رضوی را هم خیلی بالاتر از چیزی برده که در حال حاضر دیده می‌شود.
رئیس سازمان غذا و داروی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت ورود سازمان‎هایی مانند آستان قدس به حوزه تکنولوژی‌های جدید افزود: ما در سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت وظیفه حمایت داریم و زحمت تولید با مجموعه آستان قدس و وظیفه حمایت با ماست.
شانه‌ساز در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های شرکت سامان‎دارو و تولید فاکتور هشت گفت: این مجموعه یکی از پیچیده ترین محصولات دارویی را تولید می‌کند و می‌شود گفت که قله را فتح کرده است. با توجه به ظرفیت عظیم آستان قدس بسیاری از محصولات می‌توانند اینجا تولید شود و وظیفه ما این است که مجوزها را زودتر صادر کنیم و با ایجاد تسهیلات کمک کنیم تا بازار داخلی بیشتری در اختیار بگیرند.
شانه‌ساز در پایان حضور خود در غرفه هلدینگ سلامت و داروی سازمان اقتصادی رضوی اظهار امیدواری کرد که مجموعه‌های دارویی سازمان اقتصادی رضوی طرح‌های توسعه خود را هر چه زودتر و سریع‌تر به نقطه سرانجام برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.