اصفهان-معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در کلانشهر اصفهان تا پایان سالجاری به مسیر ویژه برای تردد نابینایان مجهز می‌شود.

تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس تندرو اصفهان به مسیر ویژه نابینایان

به گزارش قدس آنلاین،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های اتوبوس تندرو( BRT) )در کلانشهر اصفهان تا پایان سالجاری به مسیر ویژه برای تردد نابینایان مجهز می‌شود.

علیرضا صلواتی اظهار داشت: بلوک فرش پیاده‌روها و ایستگاه‌های اتوبوس در مسیر ویژه تردد نابینایان، متفاوت و شیاردار با حالت سکه ای در قسمت‌های تقاطع است تا روشندلان بتوانند به راحتی و با استفاده از عصای سفید آن مسیر را تشخیص دهند و از آن عبور کنند.

وی با بیان اینکه سه خط اتوبوس تندرو در کلانشهر اصفهان با حدود ۵۴ ایستگاه فعال است، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های خطوط ۳ (جِی) و ۲ (باهنر) که نسبت به خط ۱ جدیدتر هستند به این مسیر ویژه مجهز می‌باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد مسیر ویژه برای تردد نابینایان باید در معبرسازی و مبلمان شهری مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: این موضوع به ویژه از پنج سال گذشته در پیاده روها، تقاطع ها و چهارراه های شهر مورد توجه شهرداری اصفهان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.