کرمان -نمایشگاه چشمون به مناسبت روز جهانی گردشگری و با هدف معرفی آثار و محصولات صنایع دستی زنان گوجینو در مجموعه سلامت، آرامش و ورزش چشمه کرمان برپا شد.

نمایشگاه«چشمون» در کرمان برپا شد

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیر نمایشگاه چشمون و مجموعه سلامت، آرامش و ورزش چشمه روز پنجشنبه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی گردشگری از امروز چهارم مهر ماه به مدت دو روز دایر شده است.

معصومه منشیان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات بانوان گوجینو ارایه می شود گفت: زنان گوجینو زنان روستایی بیایان لوت هستند که با فروش صنایع  دستی و محصولات خود به احیای قنات هایشان کمک میکنند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۱۴ غرفه و با محصولاتی همچون پته، حصیرهای تزیینی و کاربردی، زیورآلات پته، عروسک های محلی(لوپتو) و غیره از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب در معرض دید عموم قرار دارد.

منشیان با بیان اینکه در استان کرمان بانوان با استعدادی در راه اندازی مشاغل خرد و خانگی داریم خاطرنشان کرد: زمانی که زنان توانمند باشند تا عهده دار سلامت، آرامش، آسایش و آینده خود باشند نتیجه آن نیروی کار قوی تر بانوان، اقتصاد بهتر و جامعه سالم تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دومین نمایشگاه توانمندی بانوان است که در این مجموعه برپا می شود گفت: هدف ما حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد و کوچک است و از این رو برپایی اینگونه نمایشگاه ها را ادامه می دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.