بیرجند_سردار پاسدار احمدی گفت :آنهایی که دوباره گرایش به غرب و آمریکا پیدا کرده اند بدانند که ابهت آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس شکسته شد

یادواره شهدای آبروی محله و شهید خاکساری مقدم در بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛سردار پاسدار "غلامرضا احمدی " از فرماندهان پیش کسوت دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای آبروی محله و شهید خاکساری مقدم که در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و در محله مسجد امام هادی (ع) بشرویه برگزار شد ؛ با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی گفت :شهدای عزیز و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگو گیری از شهدای کربلا و عبرت های آقا اباعبدالله الحسین (ع) قدم در راه جهاد و شهادت گذاشتند و به درجات و افتخاراتی نائل شدند که حتی برخی پیامبران به آن نرسیده اند .

 وی گفت : رسول خدا در باره شهدا فرموده اند که شهدا را خداوند قبض روح می کند این در حالی است که قبض روح پیامبران بدستور خدا ولی بدست عزرائیل است ؛بنا براین در این خصوص مقام شهدای عزیزی که در صحنه های نبرد حق علیه باطل به شهادت می رسند صاحب کرامت هستند و باید خیلی مواظب و مراقب رفتارهایمان در مقابل خون مقدس این عزیزان باشیم .

سردار احمدی با اشاره به حوادث جریانهای نفوذی هم گفت :مقام معظم رهبری نزدیک به پنج سال است که به مسئولین توصیه می کنند ؛وصیت نامه سیاسی _الهی حضرت امام (ره) را مطالعه و به آن عمل کنند ؛ولیکن برخی توجهی به این سفارشات مقام معظم رهبری ندارند .

این فرمانده پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس خطاب به برخی که تفکرات غرب گرایانه دارند گفت :کسانی که فکر می کنند میتوانند آمریکا و غرب را دوباره بزک کرده و به آنان تکیه کنند بدانند که رژیم متجاوز آمریکا پس از اینکه در مدت هشت سال دفاع مقدس نتوانست با رزمندگان اسلام روبرو شود ؛اقدام به سرنگونی هواپیمای مسافربری کرد و نزدیک به سیصد نفر از هموطنان بی گناه را به آتش کشید و با اعزام گروههای تروریستی شهید بهشتی عزیز و 72 تن از یاران انقلاب و همچنین رئیس جمهور و نخست وزیر این مملکت ولایی را به شهادت رساند که همه این جنایت ها را توسط عوامل نفوذی انجام داد که به ظاهر خودرامومن ؛ولایی و انقلابی جازده بودند .

وی گفت : غربگراها و عمال نفوذی دنیای استکبار بدانند که ابهت شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در هشت سال دفاع مقدس و توسط رزمندگان و شهدای عزیز شکسته شد و امروزه این جوانان عزتمند ما هر گز اجازه نخواهند داد تا دوباره آمریکا و غربی ها در بدنه نظام اسلامی نفوذ کنند .

سردار احمدی به پیشرفت های جبهه مقاومت هم اشاره ای داشت و گفت : امروزه با صدور الگوهایی از ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ظلم و جنایت دنیای استکباری به کشورهای عراق؛سوریه؛فلسطین؛لبنان؛بحرین؛یمن و حتی کشورهای آمریکایی زمینه آگاهی و بیداری جوانان فراهم شده و جبهه مقاومت در دنیا رو به پیشرفت نهایی و جهانی شدن است ؛و مقام رزمندگان جبهه مقاومت و محبوبیت آنان در دنیا خیلی بالاتر از رئیس جمهور آمریکاست .

در ادامه این مراسم سرهنگ دوم پاسدار "مهدی حسنی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه هم گفت : هدف از برگزاری یادواره شهدا و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت است ؛تا از روح بلند آنان الگو بگیریم و از مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند براحتی عبور کنیم .

 وی گفت :تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو عمل به وصایای شهدای عزیز است و باید با توسل به این شهدای عزیز نگذاریم دشمنان و عوامل نفوذی ما را از مسیر انقلاب اسلامی دور کنند .

سرهنگ حسنی همچنین یاد آور شد :مجموعه بسیجیان عزیز و نیروهای سپاه مصمم هستند برای تحقق فرمان مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز و همچنین بیانیه گام دوم تا پیروزی نهایی تلاشی مضاعف داشته باشند .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.