رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: تا زمانی که وحدت ملی را داریم هیچ ابرقدرتی توان مقاله با جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

با وحدت ملی هیچ ابر قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد

به گزارش قدس آنلاین ، رضا آذریان در مراسم همایش پیاده روی خانوادگی که امروز با حضور امیر پیمبری، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز روز شکست حصر آبادان است، امروز روز حماسه و ایثار است و من این روز را به همه شما مردم عزیز تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس وحدت ملی و وحدت فرماندهی را به‌دست آوردیم و از آن دوران تاکنون این وحدت وجود دارد و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی بیان کرد: امروز اگر دشمن توان روبرو شدن با ما را ندارد به دلیل وحدت نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم ایران تحت عنوان وحدت ملی است.

آذریان ادامه داد: تا زمانی که این وحدت ملی را داریم هیچ ابرقدرتی توان مقاله با جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: امروز در بعد ورزشی شاهد شور و نشاط مردم هستیم و این باعث خوشحالی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی عنوان کرد: ما در خراسان رضوی رشد بسیار مناسب ورزش همگانی را داشتیم که این به کمک مردم به جود آمده و باعث شده ورزش همگانی استان در کشور بدرخشد.

جزو استان های برتر طرح تابستانه با ورزش خواهیم بود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امسال طرح تابستانه با ورزش را در تمام استان به خوبی اجرا کردیم و به احتمال زیاد در این موضوع جزو استان‌های برتر کشور خواهیم بود. 

فرزاد فتاحی اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی و روز جهانی ناشنوایان فرصتی دست داد تا یک همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیار خوبی را در مشهد برگزار کنیم.

وی افزود: این سومین همایش پیاده‌روی خانوادگی بود که تحت عنوان صبح نشاط در استان برگزار شد و بسیار خرسندیم که استقبال خوبی از آن صورت گرفت و توانستیم جمعه با نشاطی را برای مردم ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد‌: ورزش همگانی خراسان رضوی جزو استان‌های برتر در کشور است و ما رتبه نخست را در کشور داریم.

فتاحی ادامه داد: خوشبختانه هم در بحث ورزش همگانی و هم در پیاده‌روی‌های خانوادگی اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: این همایش به همت هیأت ورزش‌های همگانی استان و مشهد و با همکاری اداره ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها برگزار شد و همه دست به دست هم دادند تا امروز برنامه خوبی را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص طرح تابستانه با ورزش نیز گفت: امسال این طرح را در تمام استان به خوبی اجرا کردیم و به احتمال زیاد در این موضوع جزو استان‌های برتر کشور باشیم.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.