وزیر راه و شهرسازی گفت: تونل «الله اکبر» در محور درگز - قوچان از تونل‌های بزرگ کشور است و پیگیری‌های مستمری در این خصوص داشته‌ایم و این مساله را در اولویت‌مان قرارداده‌ایم.

تکمیل تونل «الله اکبر» درگز در اولویت وزارت راه قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی لطف‌آباد در شمال خراسان‌ رضوی در مرز ترکمنستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تونل الله اکبر در محور درگز - قوچان از تونل‌های بزرگ کشور است و پیگیری‌های مستمری در این خصوص داشته‌ایم و این مساله در اولویت‌هایمان  قرار داده‌ایم و با تعیین تکلیف مطالبات پیمانکار و پرداخت آن، قول گرفته شده است که پیمانکار پروژه را با سرعت بیشتری ادامه دهد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: منابع این طرح با مقدورات بودجه‌ای تطابق ندارد، بنابراین به دنبال یک الگوی سرمایه‌گذاری جدید رفته و آن را پیگیری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: به‌ واسطه افزایش ایمنی مردم شریف منطقه، کاهش زمان سفر از درگز به قوچان و تسهیل در ترانزیت کالا، اجرای طرح یاد شده مورد تاکید ماست.

اسلامی اظهار کرد: درگز نه فقط یک شهرستان بلکه به عنوان یک کریدور ترانزیتی می‌تواند برای ترانزیت کشور نقش موثری ایفا کند، تسریع در انجام پروژه های نیمه‌تمام راه های مواصلاتی منطقه در دستور کار قرار دارد، لذا طرح نیمه تمام تونل گلخندان نیز در محور حادثه‌خیز درگز - لطف‌آباد باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلام ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    دروغ میگن اصلا به فکر تونل نیستن و چندین سال همونجوری مونده و پیشرفتی نداشته و فقط شده دکان وعده دادن و وسیله انتخابات نماینده ها