مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل گرفتن پول زیرمیزی مطب یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان در کاشمر پلمب شد.

پلمب مطب یک پزشک در کاشمر به علت گرفتن زیر میزی
به گزارش قدس آنلاین ؛ علی‌اصغر انجیدنی  بیان کرد: متاسفانه یکی از پزشکان شهرستان کاشمر اقدام به گرفتن زیرمیزی خارج از صندوق بیمارستان و در مطب خود می‎کرده است.پس از گزارش‌های رسیده نه تنها توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد این مطب پلمب گردید بلکه پزشک متخلف به کمیسیون ماده 11 و ستاد نظارت بر تعرفه‎ها معرفی شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: خط قرمز ما گرفتن زیرمیزی و مبالغی خارج از صندوق بیمارستان است و به طور جد با متخلفان برخورد می‎شود.کمیسیون ماده 11 مربوط به کمیسیون سازمان تعزیرات حکومتی است که پرونده به آنجا معرفی می‌شود و احکام لازم را صادر می‎کنند.

انجیدنی در خصوص اینکه نباید برخی مسئولان بهداشت و درمان شهرستان‎ها به دلیل کمبود پزشک، چشم خود را بر روی تخلفات پزشکان ببندند، افزود: به مسئولان شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان‎ها اعلام نموده‎ایم کمبود پزشک دلیلی بر چشم‌پوشی بر تخلفات آن‌ها نیست.

وی بیان کرد: حتی اگر پزشکی نخواهد همکاری کند به مناطق محروم فرستاده می‎شود، البته از روش‎های مختلف کمک کنیم تا طلب پزشکان زودتر پرداخت شود تا علاقه‌مندی آن‌ها برای کار در شهرستان‎ها بیشتر شود.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تعزیرات نه تنها می‌‏تواند جریمه‎های سنگینی را صادر کند بلکه در صورت تکرار نیز می‎تواند اقدام به لغو پروانه طبابت پزشکی کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایت‎ها از متخصصان زنان و سپس ارتوپدی است، گفت: اگر مردم از تخلفات پزشکی شکایتی داشته باشند به طور شبانه روزی سامانه 190 آماده پاسخگویی است.

در همین رابطه رئیس نظام پزشکی کاشمر به ایسنا گفت: دلایل پلمب این مطب پزشک باید از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر اعلام شود.

علیرضا ناصری افزود: دلایل و اقدام پلمب مطب توسط نظارت بر درمان و شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته و اطلاعات من نیز به اندازه همان مطالبی است که در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات بیشتری در این خصوص ندارم.

همچنین طی تماس تلفنی با خطایی، مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان کاشمر وی از بیان هرگونه توضیحات خودداری نمود. در ادامه امیر افشار، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان به عنوان مقام نظارتی است و سازمان نظام پزشکی باید پاسخگوی دلایل پلمب این مطب باشد.

این اولین بار است که مطب پزشکی در کاشمر به دلیل گرفتن پول زیرمیزی پلمب می‌شود.

منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.