پرونده هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با قرار گرفتن سپاهان اصفهان در صدر جدول لیگ برتر بسته شد تا به این ترتیب ترکیب مدعیان دچار تغییر و تحول شد.

استقلال بدون پیروزی

قدس آنلاین: پرونده هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با قرار گرفتن سپاهان اصفهان در صدر جدول لیگ برتر بسته شد تا به این ترتیب ترکیب مدعیان دچار تغییر و تحول شد. در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم پرسپولیس در خانه به مصاف طلایی پوشان اصفهان رفتند تا پس از دربی پایتخت و شکست حریف سنتی خود یک بازی حساس دیگر را پشت سر بگذارند. اما پرسپولیسی‌ها در پایان بازی متحمل دومین شکست خود در لیگ نوزدهم شدند تا شاگردان امیر قلعه نویی یک پیروزی شیرین را در ورزشگاه آزادی رقم بزنند و به عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر خودنمایی کنند.

*سرعت گرفتن تراکتور

تراکتورسازی تبریز با مصطفی دنیزلی توانست با غلبه بر نارنجی پوشان سایپا، همانند سپاهان با یازده امتیاز به واسطه تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول قرار گیرند. شهرخودرو که هفته چهارم با قبول شکست مقابل فولاد خوزستان نخستین ناکامی خود را تجربه کرد در ورزشگاه خالی از تماشاگر نفت مسجد سلیمان به مصاف شاگردان مهدی تارتار رفت و در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند تا با ۱۰ امتیاز بعد از سپاهان و تراکتورسازی تبریز پس از دو هفته صدرنشینی به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کنند.

*شاهین در گودال

گل گهر سیرجان در خانه با شکست مقابل صنعت نفت آبادان زمینه قرار گرفتن شاگردان اسکوچیچ روی پله پنجم جدول رده‌بندی را فراهم کرد تا آن‌ها نیز امیدوار به قرار گرفتن در جمع مدعیان باقی بمانند. تساوی پارس جنوبی جم و نساجی مازندران نیز سبب شد امتیاز میان کمالوند و مهاجری به صورت مساوی تقسیم شود، رفقای قدیمی در این بازی پایاپای یکدیگر پیش رفتند اما در نهایت جدال بین کمالوند و مهاجری برنده‌ای نداشت.

ماشین سازی تبریز در یک جدال تماشایی توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از سد شاگردان ویسی در شاهین شهرداری بوشهر عبور کند، بازیکنان رسول خطیبی حالا با این پیروزی انگیزه مضاعفی دارند تا در بازی‌های آینده ناکامی‌های هفته‌های ابتدایی را جبران کنند. جدال فولاد خوزستان و پیکان تهران را نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا همچنان جواد نکونام در خانه حسرت نخستین پیروزی را داشته باشد.

*ادامه ناکامی استقلال

در آخرین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر نیز اتفاقات عجیب و غریبی رقم خورد، جدال استراماچونی و منصوریان در زمین فولادشهر یکی از بازی‌های تماشای هفته بود اما اشتباهات داور و کمک داور این بازی سبب شد استقلالی‌ها از یک پیروزی بیرون از خانه محروم شوند و شاگردان منصوریان در خانه به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

استراماچونی که به روند داوری بازی به شدت معترض بود از سوی حیدری از زمین بازی اخراج شد تا در روزی که استقلال می‌توانست برنده زمین را ترک کند سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کند و در حضور هواداران ناراضی‌اش اصفهان را به مقصد تهران ترک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.