بازرسی یک خودروی وانت در حاشیه شهر و رؤیت یک عدد فشنگ وینچستر(چارپاره) در آن موجب کشف یک سلاح غیرمجاز شد.

کشف «چارپاره» لو رفتن ماجرای نگهداری وینچستر

عقیل رحمانی/

بازرسی یک خودروی وانت در حاشیه شهر و رؤیت یک عدد فشنگ وینچستر(چارپاره) در آن موجب کشف یک سلاح غیرمجاز شد.

تیزبینی عوامل سپاه و کشف یک سلاح

نیمه‌های شب سوم مهر ماه گذشته تیم‌های معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) که اقدام به اجرای تور ایست و بازرسی موقت در مناطق آلوده حاشیه شهر مشهد کرده بودند، به رفتار راننده یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

پس از آن ضابطان قضایی اقدام به بازرسی خودرو کرده که در پی آن یک چارپاره (گلوله سلاح وینچستر) کشف شد.

دلیل نگهداری این گلوله از راننده مورد سؤال قرار گرفت که اظهارات متناقض وی موجب شد تا ماجرا از طریق سرهنگ پاسدار کوکبی، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت مسلم(ع) به اطلاع قاضی سیدجواد حسینی، معاون دادستان ناحیه ۴ مشهد رسید و در پی آن دستور بازرسی محل سکونت متهم صادر شد.

پس از آن منزل مسکونی متهم در حوالی شهرک شهید باهنر مورد بازرسی قرار گرفت و در پی آن یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مهمات مربوط، سلاح سرد و یک عدد پلاک خودرو مشکوک به سرقتی کشف شد و پس از تکمیل مراحل مورد نیاز، فرد مذکور به همراه ادله جرم راهی دادسرا شد.

یک مورد دیگر و کشف شوکر و افشانه

همچنین در یکی‌دیگر از اقدامات کنترلی تیم‌های گشت بسیج رضویون حوزه مقاومت بسیج ۱۱ حضرت مسلم(ع) در حوالی روستای جیم‌آباد، مأموران به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک که پس از توقف آن مشخص شد ۶ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده‌اند در حال انتقال هستند. از سوی دیگر خودرو مذکور با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در پی آن از ناحیه متهمان یک عدد افشانه فلفلی و شوکر نیز کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.