خراسان شمالی-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان حدیث نورانی از نبی مکرم اسلام جهاد را عمود دین عنوان کرد و افزود: راه سعادت واقعی جهاد و ایستادگی و بقاء و حیات در سایه مجاهدت، ایثار و از خودگذشتی محقق می شود.

نجات واقعی گام برداشتن در مسیر سیدالشهدا(ع) است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ حجت الاسلام محمدعلی سالاری در اولین نشست اعضای ستاد یوم ا... سیزده آبان خراسان شمالی گفت: ورود تمام قد جبهه استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی ایران و اردوکشی همه جانبه آنها نشان از قدرت عظیم و بلامنازع ایران است و فرار بجلوی آنها هم نشان از ضعف و استیصال دشمنان است.

رئیس ستاد یوم الله ۱۳آبان خراسان شمالی با بیان اینکه بین آمریکا و اروپا فرقی نیست بیان داشت: اروپا و آمریکا در یک جبهه واحد قرار گرفته و هیچ تفاوتی بین این  دشمنان قسم خورده نیست.

وی تصریح کرد: مومنین نباید ترسی به دلشان راه دهند چرا که وعده الهی حتمی و تحقق پذیر است و به برکت خون های پاک شهدا و صدق و ایمان راستین مردم مومن و خداجو یقینا پیروزی نهایی نصیب شان خواهد شد و همانطور که امام راحل عظیم  الشان فرمودند روز به روز عظمت خون شهدا آشکارتر می شود.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه تمام امور در دستان خداوند است گفت: اگر ما در عهد خود صادق و صابر باشیم خداوند خلف وعده نمی کند و نصر الهی حتمی و قطعی خواهد بود و همانطور که در صحرای طبس امداد الهی به مدد این مردم آمد و همانطور که در جنگ تحمیلی امداد الهی را دیدیم؛ امروز هم نیروی های غیبی الهی به کمک ما خواهد آمد.

وی با اشاره به بدعهدی های مکرر غرب و آمریکا اظهار داشت: با تمهیدات و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مسئولین امروز همگان به وضوح و روشنی دریافتند که هیچ امید به غرب نیست و هیچ گره ای در قبال مذاکره بازنخواهد شد و همانگونه که معظم له بارها اشاره فرموده اند؛ تنها راه نجات تکیه بر داشته های داخل است نه بیرون.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: تنها راه نجات و رستگاری ملت ما؛ ایستادگی و مقاومت و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین است و سعادت واقعی تمسک به خون حضرت سیدالشهدا و گام برداشتن در مسیر نورانی آن حضرت است.

رئیس ستاد گرامیداشت یو م الله سیزده آبان خراسان شمالی شروع راهپیمایی مرکز استان را ساعت ۹صبح از میدان شهید اعلام کرد و افزود: امسال هم همچون سنوات گذشته در تمامی شهرها و مناطق راهپیمایی ۱۳آبان با حضور مردم ظلم ستیز و دانشجویان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.