یزد - رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشورگفت : بیش از ۱۱ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه صدرا در کشور مشغول به تحصیل هستند.

۱۶۰ مدرسه صدرا در سطح کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، حجت الاسلام حامد تقدیری پییش از ظهر شنبه  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهارداشت : در حال حاضر ۱۶۰ مدرسه صدرا در سطح کشور فعالیت دارند.

 وی افزود: در سطح مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تمام تلاش این است که بهترین معلمان به کار گرفته شوند وسه هزار و ۵۴۰ نفر کادر آموزشی شامل معلم و مربی در این مدارس کار آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند .

تقدیری تصریح کرد: مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است و با هماهنگی مدیران سازمان تبلیغات کشور و استان، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است در مجموع این مدارس به آموزش ۱۱ هزار و ۵۲۰ دانش آموز در حوزه های علوم تخصصی صدرا مشغول هستند.

تقدیری خاطرنشان ساخت : مقام معظم رهبری توصیه های جدی نسبت به گسترش رشته علوم و معارف اسلامی و تلاش برای اداره دولتی و بدون هزینه این رشته ها صورت گرفته تا مردم بتوانند از این دوره ها استفاده نمایند. 

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور افزود: در گام اول انقلاب زیرساخت‌های خیلی خوبی شاید برای این مدارس در سطح کشور فراهم نبود ولی دو هفته گذشته که به شهرکرد سفر کردیم، زیرساخت‌های ایجاد شده توسط آیت الله ناصری را مشاهده کردیم و الان واقعا می‌توان به اهمیت این کار که در گذشته توسط وی انجام شده پی برد.

تقدیری با بیان اینکه استان یزد هم از استان‌های برتر مدرسه صدرای کشور است گفت: استان‌های خوزستان، فارس و یزد جزو استان‌های با بیشترین تعداد مدارس صدرا هستند و فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.