همدان - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ آماده دریافت گزارشات مردمی درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز بصورت شبانه روزی است.

مردم ساخت وساز غیر مجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش بدهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان محمدعلی گلشن اظهار کرد: خدمات شهری از سوی شهرداریها بدون همکاری و حمایت شهروندان امکان پذیر نخواهد بود وسامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ بصورت شبانه روزی و در کلیه ساعات اداری و غیر اداری آماده دریافت گزارشات مردمی درخصوص ساخت و سازهای غیرقانونی ، سدمعبر و ... میباشد .

وی در ادامه توضیح داد شهروندان میتوانند تنها با شماره گیری تلفن ۱۳۷ و ارتباط با همکاران ما در این مرکز اقدام به ارائه گزارشات و شکایات خود نموده و ضمن دریافت کد رهگیری و ثبت در این سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود از شهرداری اقدام نمایند.

گلشن به فعالیت شبانه روزی گشت های کنترل ساختمان در محدوده و حریم قانونی مناطق چهارگانه شهری اشاره و اظهار نمود یکی از معضلات کنونی شهرها ساخت و سازهای غیر قانونی میباشد که نه تنها باعث هدررفت بیت المال در برخورد با این امور میشود خسارت های جبران ناپذیر مالی و حتی جانی بعلت رعایت نکردن اصول فنی در مقاوم سازی ساختمان به عاملان اینگونه تخلفات وارد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام در زعفرانیه اصف خیابان شهید میرزایی درمانگاه خیریه عمل در قسمت حیاط پایین قسمت تاسیسات در حال ساخت یک گارگاه هستند اگر یک نفر بدبخت مردم عادی بود پدرش در می اوردید مرسی