بوشهر- مدیرکل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی کشور بر الزامات اجرای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی به عنوان سند راهبردی و ملی تاکید کرد و اظهار داشت: پس از پایان مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور به عنوان بزرگترین طرح آمایش مناطق ساحلی، طرح تدقیق این مطالعات در چند فاز در استان‌های ساحلی جنوب و شمال کشور آغاز شد.

اجرای  طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استانی در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین؛ حمید خلیلی با بیان این در راستای طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استانی این طرح در استان بوشهر اجراء می‌شود گفت: به سبب اهمیت استراتژیک استان بوشهر مطالعات این استان جزء اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

وی، اهداف مهم طرح یاد شده را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از جمله اهداف طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی به ویژه در استان بوشهر، با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان از جمله قابلیت‌های مرتبط با منابع انرژی، اقتصادی، صنعتی و گردشگری رفع مشکلات و چالش‌های موجود و توسعه مطلوب پایدار اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی در افق زمانی مناسب است.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی کشور با تاکید بر همکاری و مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: بدون شک این نوع توسعه، مستلزم مشارکت‌های مردمی در ابعاد مختلف است و در واقع بدون مشارکت مردم نمی‌توان به توسعه اجتماعی مردم محور، فراگیر و پایداری دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.