همدان- رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: اکنون شهر همدان ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی دارد که برای شهر کفایت می‌کند اما برای رسیدن به سرانه خدمات متناسب باید ۳ ایستگاه دیگر هم بهره‌برداری شود.

 همدان به ۳ ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد
 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا بیاناتی در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن ۷ مهر روزملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سالن اجتماعات تالار قرآن همدان اظهار کرد:

 تمامی مراکز تجاری همدان را از نظر ایمنی مورد پایش قرار دادیم، و وضعیت ایمنی پاساژهای تازه ساخت همدان رضایت بخش است.

بیاناتی با بیان اینکه برای اخذ پایان کار ساختمان باید پروانه ایمنی ساختمان را ارائه دهند، ابراز کرد: در ۶ ماهه امسال، ۵۱۵ مورد پروانه ایمنی صادر شده است.

وی افزود: از سال ۹۵ تا کنون ۱۹۰۰ نقطه از ساختمان‌های شهر پایش شده است.وضعیت ساختمان‌های جدید الاحداث همدان امن است اما به شرطی که مردم ادوات ایمنی را جا به جا نکنند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۷۵ مورد اقدام در حوزه پیشگیری انجام شده، ابراز کرد: ۳۱۴ مورد بازدید پایان کار و ۱۸۷ مورد پروانه صادر شده است.

وی گفت :بر اساس سرانه  و به تناسب هر ۵۰ هزار نفر جمعیت شهرها باید یک ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی داشته باشند که برای جبران ۳ ایستگاه دیگر برای سال ۹۷ و ۹۸ تقاضای ایجاد و راه‌اندازی ۲ ایستگاه را داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.