زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان 'tj: هیچ مدیری حق ندارد از امکانات  دولت برای کاندیدا ها استفاده کند.

 استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین مرادی  روز شنبه  در جلسه شورای اداری شهر ستان زنجان با بیان اینکه مدیر باید ۲۴ ساعته  کار کند گفت: قابل قبول نیست مدیر تنها در ساعت اداری کار کند.

وی با بیان اینکه مدیر خدوم باید مسائل حوزه خود را بشناسد و راه برون رفت آن را ارائه دهند و در حوزه کاری خود حل کند، گفت: مسؤولیت ما حل مشکلات در حوزه وظایف خود است.

مرادی با بیان اینکه باید از همه توان خود برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو استفاده کرد، گفت:سلامت در انتخابات مورد تاکید است و هیچ مدیری حق ندارند از امکانات دستگاه‌ها له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها مکلف هستند امکانات را در اختیار برگزاری اربعین قرار دهند، گفت: دریغ کردن را نمی‌پذیریم.

فرماندار شهرستان زنجان نیز در ادامه  با اشاره به هفته دفاع مقدس با اشاره به ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: نتیجه این ایثارگری عزت امروز ایران اسلامی است.

 رضا عسگری با اذعان به اینکه امروز دشمن در مقابل ایران عاجز شده است، گفت :در  حال حاضر توجه به نیازهای اقتصادی از مهم ترین اقدام مدیران است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در این جلسه با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بازنمایی عملیات کربلای ۵ و یادواره شهدا در محلات مختلف با محوریت مساجد و منازل از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

محسن سهندی ، از ساخت ۳۳ خانه محرومان در زنجان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۲۰ واحد در فاز نخست احداث شده که از این تعداد ۸ واحد در شهرستان معمولان در استان لرستان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به ساخت سه مخزن آب‌رسانی به دست بسیج  بیان کرد: در طول طرح هجرت هفت مدرسه بازسازی شده و تعدادی خانه عالم احداث شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز در خاتمه  با اشاره به  پبشگیری از وقوع سرقتها  دراستان گفت: طی شش ماه اول امسال جرایم خشن در استان اتفاق نیافتانده است.

مختار شیر محمدی  با اشاره به اینکه  در وقوع سرقتها  طی  شش ماهه نخست امسال  ۹ درصد کاهش و کشف ۱۰درصد کاهش داشته ایم افزود:سرقت از اماکن دولتی ۲۲درصد افزایش داشته است.

وی کشف ۷۰کیلوگرم انواع مواد مخدر، افزایش  ۲۷درصدی  دستگیرشدگان و... را از جمله طرحهای مهم شهر ستان ذکر کرد و گفت: در هفته ناجا  ۵۸برنامه اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.