رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: ۱۰ نقطه حادثه‌خیز محور نیشابور به مشهد از نظر میزان تصادف و آمار مجروحین مشخص شد.

معرفی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز محور نیشابور به مشهد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم مشار موحد در رابطه با میزان تصادفات و نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی نیشابور و مشهد گفت: طی کار آماری همکارانم در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بر روی میزان تصادفات و مجروحین مسیر نیشابور به مشهد در محدوده عملیاتی نیشابور، طی پنج ماه نخست سال جاری ۱۰ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شدند که فقط در این مناطق ۱۲۲ تصادف و واژگونی روی داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور تصریح کرد: در این تصادفات بالغ‌بر ۳۰۰ نفر مصدوم و ۱۲ کشته به‌جای مانده است.

وی تأکید کرد: کیلومتر ۲۵ تا ۲۹ محور مذکور در پی ۲۶ حادثه تعداد ۶۷ نفر مصدوم شدند، همچنین در کیلومتر ۱۵ مسیر و در مقابل روستای اردوغش طی این مدت ۱۷ حادثه روی داده که ۴۶ نفر مصدوم بر جای گذاشته است.

مشار موحد افزود: در محدوده منطقه حیاط وحش چشمه خسرو در پی ۱۳ حادثه ۳۲ نفر مصدوم شدند، در کیلومتر ۳۳ محور نیشابور به مشهد و در مقابل روستای جوادیه نیز طی این مدت ۲۱ نفر طی ۱۲ حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: در جاده محدوده شهر قدمگاه یعنی در کیلومتر ۲۲ مسیر نیز ۱۳ حادثه، ۲۳ مصدوم بر جای گذاشته است، در کیلومتر پنج تا ۶ محدوده پلیس راه نیشابور تا روستای ادگ نیز در پی ۱۰ تصادف، ۳۲ نفر به بیمارستان‌های نیشابور منتقل‌ شده‌اند.

وی گفت: در کیلومتر ۲۱ و مقابل مجتمع خدماتی طلوع و کیلومتر ۴۰ محدوده آمادگاه مقداد در پی ۹ حادثه در هر کدام از این مناطق، به ترتیب ۴۱ و ۱۸ نفر طی این مدت مصدوم شدند.

مشار موحد خاطرنشان کرد: در کیلومتر ۱۲ در مقابل روستای بوژمهران در پی هفت  تصادف ۱۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین در حدفاصل کیلومتر هشت و ۹ نیز در پی ۶ فقره تصادف ۱۴ نفر مصدوم مورد مراقبت‌های فوری کارکنان اورژانس قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.