عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل مهم امروز جامعه چالش‌های اقتصادی است، مردم با مشکلات معیشتی بسیاری امروز روبه‌رو هستند.

 مشکل مهم امروز جامعه چالش‌های اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر قالیباف در «اجتماع بزرگ رزمندگان پسر حسین(ع)» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه  شهرستان کلات برگزار شد، گفت: مشکل مهم امروز جامعه چالش‌های اقتصادی است، مردم با مشکلات معیشتی بسیاری روبه‌رو هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اقتصاد مقاومتی را اقتصاد مردمی دانست و متذکر شد: در حالی مسؤولان باور ندارند که مردم می‌توانند کار را پیش ببرند که باید فرصت حضور مردم در عرصه اقتصادی را فراهم کنند. 

وی ادامه داد: اقتصاد دولتی اشکالات بسیار جدی از جمله رها شدن و نیمه کار بودن بسیاری از پروژه‌ها دارد، اما اگر مردم درگیر اقتصاد شوند خودشان پروژه‌های نیمه‌کاره را به پایان رسانده، سیستم بروکراسی غلط را اصلاح می‌کنند.

قالیباف با براز تاسف نسبت به بیکاری و سختی معیشت که دغدغه پدرانی بوده که شرمنده خانواده هستند، یادآور شد: خانواده‌ها به سختی با درآمد کارگری فرزندان‌ خود را به دانشگاه می‌فرستند، اما جوانان حتی پس از ۳۰ سالگی همچنان فاقد شغل هستند و این  موضوع سبب ناامیدی آن‌ها شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در اقتصاد باید با یکدیگر پای کار بایستیم، چراکه در این صورت به فضل الهی به طور حتم مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در کلات وجود دارد، مردم این شهرستان همان افرادی هستند که در زمان مدیریت من در ناجا برای ایجاد امنیت به میدان آمدند، امنیت برقرار شد، دلیل‌اش هم این است که این فرصت به مردم داده شد. 

وی با اشاره به اینکه زمانی که دستور ولایت را می‌پذیریم و به سنت الهی ایمان داریم، پیروزی شامل حال ما می‌شود، خاطرنشان کرد: همان طور که امام حسین (ع) با تعداد اندک به جنگ چند ۱۰ هزار نفر رفتند، رزمندگان دفاع مقدس هم با وجود کمتر بودن تعداد و ادوات با تمام توانشان مقابل دشمن جنگیدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.