گزارش های متفاوت در مورد قتل «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی ملک سلمان، تردیدها را در مورد صحت علت آن برانگیخته است.

قتل مشکوک محافظ پادشاه سعودی/ آیا «بن سلمان» دستش به خون «خاشقجی» دیگری آغشته شده است؟

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، صبح امروز رسانه های سعودی از قتل «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی ملک سلمان پادشاه عربستان که به همراهی همیشگی او معروف بود خبر دادند.

شاهزاده ها و مسئولان سعودی گزارش های مختلفی از ماجرای قتل محافظ شخصی ملک سلمان که از زمان ملک عبدالله این مسئولیت را برعهده داشته ارائه کرده اند.

شبکه سعودی الاخباریه علت قتل محافظ ملک سلمان را تیراندازی براثر اختلاف شخصی در جده اعلام کرده و جزئیات بیشتری ارائه نکرده است. در مقابل روزنامه عکاظ تنها از قتل الفغم خبر داده و سخنی از علت قتل به میان نیاورده است و برخی می گوینداو به دست یکی از دوستان قدیمی خود در منزلش کشته شده است. موضوعی که بازار فضای مجازی و پیش بینی ها در مورد علت واقعی قتل را داغ کرده است و اسم عبدالعزیز المفغم به ترند جهانی تبدیل شد.

برخی از کاربران در صحت علت قتل ابراز تردید کرده اند و در ارتباط با دلیل وجود نیروهای امنیتی بیرون از منزل الفغم هنگام حادثه و کشته شدن قاتل او بلافاصله پس از انجام عملیات به منظور بستن پرونده سوال پرسیده اند.

یکی از کاربران می نویسد: آیا این معقول است که پیش از بررسی جزئیات قاتل کشته شود؟! چیزی شبیه ماجرای کنسولگری(عربستان در آنکارا و قتل جمال خاشقجی) رخ داده است.

علاوه براین «محمد المسعری» معارض سعودی مقیم در لندن پنج ماه پیش نسبت به امکان قتل عبدالعزیز الفغم به دست محمد بن سلمان ولی عهد سعودی هشدار داده بود.

المسعری در پیامی توئیتری نوشته بود: عبدالعزیز الفغم... بن سلمان فردا سر تو و اعضای گروهت را زیر آب خواهد کرد و افرادی از گروه کلمبیایی بلاک واتر را جایگزین شما خواهد کرد.

گفتنی است عبدالعزیز الفغم سال 1410 هـ وارد دانشکده نظامی ملک خالد شد و پس از فارغ التحصیلی در سال 1412 به گارد حفاظتی پادشاهی پیوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.