خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از شناسایی ۷۰ فرصت شغلی در استان خبرداد و اظهارداشت: مجوز بی نام آن ها برای سرمایه گذاری آماده است متقاضیان می توانند بدون مراجعه به دستگاه ها اقدام کنند.

شناسایی ۷۰ فرصت شغلی در استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، دکتر محمود قنبری در پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از اتاق بازرگانی خواست در رابطه با طرح های اشتغالزایی با توجه به ارتباطاتی که با بنگاه های اقتصادی استان دارند طی مطالعات کارشناسی نقاط ضعف و قوت شناسایی و جمع بندی و به دبیرخانه ارائه شود تا پیشنهادات نهایی به مرکز ارسال شود.

وی با بیان این که ما نباید با آزمون خطا کار کنیم، گفت: دراین زمینه باید از تجربه دیگران  و دیگر کشورها و روش های نوین بهره مند شویم.

وی از رتبه دوم استان خراسان شمالی در بحث اشتغال روستایی در سطح کشور خبرداد و این رتبه را یکی از افتخارات مهم استان برشمرد.

قنبری به سفر پربرکت ریاست جمهوری به استان طی سال جاری اشاره کرد وگفت: در بخش خصوصی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه هم در زمینه تامین مالی بانک ها و هم سرمایه گذاری با شرکت های بزرگ هلدینگ امضاء شده است.

وی  افزود: در بخش دولتی نیز نزدیک به هزار میلیارد تومان موافقت نامه، ابلاغ و تخصیص اعتبار داده شده است که از محل تبصره  ۱۸ مربوط به سال گذشته و جاری دربخش های کشاورزی، گردشگری و... دست اقدام است.

قنبری اظهارداشت: در بخش صنعت نیز حدود ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات برای حدود ۳۶ واحد اقتصادی استان مشخص شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با اعلام این که تاکنون ۷۰ فرصت شغلی در استان شناسایی شده است، اظهارداشت: مجوز بی نام آن ها آماده است متقاصیان می توانند برای سرمایه گذاری بدون مراجعه به دستگاه هااقدام کنند.

وی افزود: این در حالی است که مجوز بی نام  نیز برای افرادی که نتوانند به لحاظ علمی، تجربی و فنی  کاری انجام دهند ما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

قنبری خطاب به واحدهای تولیدی واقتصادی به ویژه حوزه صنعت ومعدن گفت: به دنبال آموزش های نوین باشید چراکه با آموزش بهره وری بالا می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.