ایلام - عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: تدارک لازم برای تردد حداقل سه میلیون زائر از مرزهای خروجی کشور در ایام اربعین حسینی با بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات موردنیاز فراهم‌شده است.

تدارک لازم برای تردد ۳ میلیون زائر اربعین حسینی از مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین، وی در سفر صبح  یک شنبه به استان ایلام و به‌ منظور بازدید از زیرساخت‌های و تأسیسات پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر با روسای کمیته‌های مختلف ستاد اربعین حسینی از مرز مهران و زیرساخت‌های و تأسیسات و امکانات و آمادگی‌های ایجادشده در مهران بازدیدمی شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: همچنین قصد داریم از مسیر مهران تا نجف بازدید داشته باشیم و از مسیر نجف تا کربلا نیز بازدیدی انجام خواهد شد و تمام‌مسیر و امکاناتی که فراهم‌شده و شرایطی که باید ایجاد شود در این سفر موردبررسی قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه همچنین جلسه‌ای با وزیر کشور عراق و استانداران استان‌های مرزی کشور عراق خواهیم داشت، ابراز کرد: بر اساس آنچه تاکنون اقدام شده و گزارش‌هایی که کمیته‌های مختلف ستاد اربعین حسینی کشور ارائه داده‌اند آمادگی‌های لازم برای تردد زوار اربعین حسینی وجود دارد.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه برای تردد حداقل سه میلیون نفر زائر اربعین حسینی از مرزهای خروجی کشور تدارک لازم فراهم‌شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تجربیات چندساله داریم، امید است با مجموعه این تجربیات و امکاناتی که داریم و مرز خسروی که امسال راه اندازی شده، تسهیلات بهتر، راحت‌تر و خدمات مناسب‌تری به زوار اربعین حسینی ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.