گیلان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: دو ایستگاه جدید در مسکن مهر رشت و بلوار خرمشهر راه اندازی می شود.

راه اندازی ۲ ایستگاه جدید آتش نشانی در رشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آتش نشانی رشت ، بابک رمضانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی با بیان اینکه طبق استانداردها نیاز به ۱۸ ایستگاه آتش نشانی در این شهر است، اظهار کرد: دو ایستگاه جدید در مسکن مهر رشت و بلوار خرمشهر راه اندازی می شود.

وی به وجود ۷۲ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین در آتش نشانی رشت اشاره کرد و افزود: میانگین عمر ماشین آلات آتش نشانی رشت ۲۰ سال است.

رمضانی از انجام ۲ هزار و ۶۹۶ عملیات آتش نشانی توسط سازمان آتش نشانی رشت در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد گفت: ۱۶ درصد کاهش حریق و حوادث نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

ناصر حاج محمدی شهردار رشت در ادامه گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای ۱۴ ایستگاه آتش نشانی است.

وی بابیان اینکه ۳۸۰ نفر آتش نشان در ایستگاه های مذکور مشغول فعالیت هستند، افزود: پنج دستگاه ماشین آلات آتش نشانی با هزینه ۸۰ میلیارد تومان برای شهر رشت خریداری شده است.

شهردار رشت به خرید خودروی دارای نردبان ۵۲ متری برای اطفای حریق ساختمان های بلندمرتبه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این خودرو در گمرک انزلی آماده ترخیص است تا به سازمان آتش نشانی رشت الحاق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.