گزارش‌ها وشایعات متعدد حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند سری جدید A با نام Galaxy A70s را به بازار عرضه کند.

گلکسی A70s با رم 6 گیگابایتی در راه است +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش ها و شایعات متعدد حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند سری جدید A با نام Galaxy A70s را به بازار عرضه کند، در حالی که این شرکت به طور رسمی وجود این گوشی را تأیید کرده ، مشخصات آن در لیست کنسول‌های گوگل نیز فاش شده است. مشخصات گلکسی A70 که به بیرون درز کرده است ، به یک تلفن هوشمند میان رده اشاره دارد و قابل ذکر است مشخصات موجود در لیست کنسول‌های Google مطابق با گزارش های قبلی از این میان رده است.

مشخصات Samsung Galaxy A70s

طبق لیست کنسول گوگل ، گلکسی A70 سامسونگ دارای رزولوشن صفحه نمایش 2400 x 1،080 و تراکم پیکسلی 420 پیکسل خواهد بود. در حالی که این فهرست اندازه صفحه نمایش را فاش نکرده است ، اطلاعات قبلی نسبت به صفحه 6.7 اینچی را نشان می دهد. علاوه بر این ، این لیست نشان می‌دهد که Galaxy A70s از پردازنده اسنپدراگون 675 کوالکام بهره می برد ، که به کمک 6 گیگابایت حافظه رم و Adreno 612 پردازنده این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند و سرانجام ، کنسول گوگل ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با Android 9 Pie بوت می شود.

مطابق گزارش های قبلی ، گلکسی A70 سامسونگ اولین گوشی هوشمند سری A خواهد بود که سنسور ISOCELL Bright GW1 سامسونگ را با وضوح 64 مگاپیکسل به نمایش می‌گذارد، این گوشی با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا همراه خواهد بود و از باتری 4،40 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به یک سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، یک ناچ قطره‌ای در بالای صفحه و یک طراحی برش منشوری در قسمت عقب اشاره کرد.

قیمت گلکسی A70 سامسونگ

طبق برخی گزارش ها ، سامسونگ Galaxy A70s در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود و گفته می‌شود این اسمارت فون با قیمت 32.990 روپیه به فروش می‌رسد. ما به محض این که اطلاعات بیشتری دریافت کردیم، شما را در مورد این موضوع به روز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.