گزارشی اخیر از انتشارات فناوری کره جنوبی با نام Elec ادعا می‌کند که گوشی هوشمند آینده سامسونگ یک دستگاه پراسکوپ به همراه یک سنسور اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت.

حدس‌ و گمان‌ها درباره مشخصات گلکسی S۱۱ سامسونگ

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گلکسی S۱۱ سامسونگ هنوز چند ماه تا رونمایی فاصله دارد، با این حال این موضوع باعث جلوگیری از شایعه سازی کاربران و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی نشده است. گزارشی اخیر از انتشارات فناوری کره جنوبی با نام Elec ادعا می‌کند که گوشی هوشمند آینده سامسونگ یک دستگاه پراسکوپ به همراه یک سنسور اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت. برای یادآوری ، سنسور ۱۰۸MP اخیراً با گوشی Mi MIX Alpha ژیائومی آغاز به کار کرد، در حالی که ماژول بزرگنمایی نوری ۵ برابر در ماه مه ۲۰۱۹ رسماً معرفی شد.

سامسونگ الکترو مکانیک، تولید ماژول نوری ۵ برابر را در ماه مه آغاز کرد و ما آن را در سری P۳۰ از Huawei دیدیم و OPPO Reno ۱۰x Zoom Edition نیز از همان ماژول استفاده کرد.

ویدئوی از سامسونگ ، نشان می‌دهد که ماژول پریسکوپ آن دارای مشخصات نازک ۵ میلی متری است که حداقل امکان بیرون زدگی در دوربین عقب را دارد، این واحد همچنین دارای OIS است که یک لنز اضافی با چنین فاصله کانونی کوتاه دارد. البته همه این ها گمانه زنی است چرا که سامسونگ هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد Galaxy S۱۱ نکرده است.

براساس یک نشریه کره جنوبی ، افزایش بزرگنمایی نوری منجر به طراحی ضخیم‌تری می شود که این امر تلفن‌های هوشمند را ضخیم تر می‌کند اما سامسونگ توانسته است این سنسور را نازک نگه دارد. در حقیقت ، این گزارش حاکی از آن است که غول کره‌ای می‌تواند ماژول پریسکوپ را در داخل دوربین موجود در گلکسی S۱۰ + دوباره تغییر دهد بدون اینکه یک عنصر واحد را تغییر داده باشد، اما باید صبر کنیم تا ببینیم که آیا این شایعات و نازک بودن سنسور نوری واقعی است یا خیر و با توجه به سابقه عرضه سری S، احتمالاً سامسونگ Galaxy S۱۱ را در فوریه ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.