تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما از لحاظ اسلامی و ملی وظیفه داریم یاد و نام شهدا را گرامی داریم، هویت یک جامعه‌ انقلابی به شهیدانش است، یک جامعه عاقل انقلابی هویت خودش را به بازی نمی‌گیرد.

هویت جامعه‌ انقلابی ایران به شهیدانش است؛ آقایان این هویت را به بازی نگیرند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید هاشمی نژاد که در مسجد جامع گوهرشاد برگزار شد، اظهارداشت: شهید هاشمی‌نژاد هم در سنگر خطاب و سخنوری هم در سنگر قلم و کتاب به روشنگری می‌پرداخت، در دوره ستم‌شاهی جزو مبارزین خط اول و از انقلابیون پر انگیزه بود.
تولیت آستان قدس رضوی اداده داد: ما تا زمانی که محب اهل بیت(ع) باشیم و از اسلام و ولایت حضرت علی(ع) دست برنداریم دشمن داریم، این دشمنی‌ها زمانی تمام می‌شود که ما از ائمه، اسلام و آرمان‌های دینی و سیاسی خود دست بکشیم.
وی اضافه کرد: شهید هاشمی نژاد بخش زیادی از زندگی‌اش را در زندان بود ولی از آرمان خودش دست نکشید.
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اما مگر ما می‌توانیم حب اهل بیت(ع) را از دلمان بیرون کنیم و از اسلام و ولایت دست بکشیم؟!درس ما از اسلام مبارزه با کفار، غاصبین و ستمگران است و تا زمانی که پیرو این مکتب باشیم، دشمن داریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: صدام ملعون به هنگام شروع جنگ از لحاظ مادی و تجهیزات درست محاسبه کرده بود که یک هفته‌ای تهران را بگیرد، چون ایران کشوری بود که تازه انقلاب کرده بود و ارتش و سپاهی مجهز و منسجم نداشت، اما صدام روی ایمان و اراده‌ مردم انقلابی ایران حساب نکرده بود و تنها جنگی که در تاریخ دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ما را اشغال کند جنگ هشت ساله و دفاع مقدس بود.
مروی تاکید کرد: ما از لحاظ اسلامی و ملی وظیفه داریم یاد و نام شهدا را گرامی داریم، هویت یک جامعه‌ انقلابی به شهیدانش است، یک جامعه عاقل انقلابی هویت خودش را به بازی نمی‌گیرد.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که دشمن با انواع تحریم‌ها قصد منزوی کردن و ضعیف کردن ایران را دارد گفت: دشمن خودش اعلام می‌کند که ایران قدرت اول منطقه است، ما این قدرت را به خاطر پیروی از اهل بیت(ع) داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.