تبریز – با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور رعایت اصل بهره وری و کاهش هزینه ها از هشتم مهر ماه، ساعات کاری ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی تغییر می یابد.

تغییر ساعت کار اتوبوس های حمل و نقل شهری در تبریز

به گزارش قدس آنلاین؛مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این رابطه گفت: ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در شش ماهه دوم در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵ الی ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۷:۱۵ الی ۲۰:۳۰ به خدمات رسانی برای همشهریان مشغول خواهد بود.

فرخ جلالی ادامه داد: خط شبانه نیز در مسیر آبرسان به راه آهن و بالعکس توسط ناوگان بخش خصوصی و پس از پایان سرویس خطوط عادی تا ساعت ۲۲ شب ارائه خدمات خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اضافه کرد: در کنار این خدمات، همه مدیران و مسئولان حوزه اجرایی و گشت های نظارت و بازرسی بر عملکرد و خدمات ناوگان در پایانه ها و نقاط مختلف بیش از پیش نظارت می کنند.

ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز در ۲ بخش عمومی و اتوبوس های تندرو فعالیت می کند و حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس دارد که بیش از ۳۰ دستگاه از آنها در خط ۱۶ کیلومتری «تندرو»، موسوم به بی.آر.تی به شهروندان خدمات می دهند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.