بیرجند - ۱۱۸ نفر در قالب پنج موکب از شهرستان قاینات خراسان جنوبی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

۱۱۸ خادم از شهرستان قائنات عازم کربلا می شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان قاینات روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۱۸ نفر از خادمان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و پس از ارزیابی و ساماندهی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند.

محمدرضا غلامی افزود: موکب‌های شهرستان قاینات تعهد اسکان ۲ هزار نفر در هر شب، پذیرایی صبحانه، نهار و شام به تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در هر روز و پخت ۱۸ هزار قرص نان در هر وعده را برعهده دارند.

وی گفت: همچنین یک موکب برای پذیرایی از زائران خارجی در مسیر عبور از خراسان جنوبی، در شهرستان قاینات راه‌اندازی می‌شود که این موکب سال گذشته بیش از ۱۰ هزار زائر پاکستانی را پذیرایی کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای اربعین جمع‌آوری شده و با توجه به پیش بینی استقبال گسترده از همایش پیاده‌روی اربعین امسال، به وسایل سرمایشی، برنج، روغن، لبنیات و غیره نیاز است که همشهریان و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

موکب های شهرستان قاینات روز جمعه دوازدهم مهر با بدرقه مسئولان عازم عتبات عالیات می‌شوند و در مدت ۱۲ روز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.