کرمانشاه-مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که دهم مهرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، یک هزار پایگاه آموزشی و ۱۰۰ پایگاه بسیج در سطح استان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

۱۰۰۰ پایگاه کمک های مردم کرمانشاه را جمع آوری می کنند

به گزارش قدس آنلاین؛ محسن رخصی روز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت جشن عاطفه ها در سرسرای کمیته امداد استان برگزار شد، افزود: کمک های مردمی که در جشن عاطفه ها جمع آوری می شود بین ۱۳ هزار و ۳۸۱ دانش آموز و هزار و ۳۰۰ دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد استان توزیع خواهد شد.

رخصی در ادامه عنوان کرد: در مرحله اول جشن نیکوکاری استان که هفتم و هشتم شهریور ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، بیش از سه میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان کمک های مردمی برای خرید لوازم تحریر و پوشاک بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد تقسیم شد.

وی در ادامه بیان داشت: کمیته امداد در سال جاری ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به میزان محرومیت دانش آموزان زیرپوشش کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.

رخصی همچنین بیان داشت: ۶ هزار و ۵۴۰ نفر از دانش آموزان مناطق زلزله زده استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که طبق قانون مناطق محروم و مرزی ۲۰ درصد بیشتر از سایر دانش آموزان کمیته امداد کمک هزینه دریافت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.