وزیر ارتباطات که پیش از این اهدای 200 دستگاه لپ تاپ به نهاد ریاست جمهوری را تکذیب کرده بود در پستی اینستاگرامی از استرداد این لپ تاپ‌ها و دستورش استفاده از آنها برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد.

استرداد لپ‌تاپ‌های اهدایی از نهاد ریاست جمهوری

قدس آنلاین: محمد جواد آذری جهرمی امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار پستی از دستور استرداد لپ تاپ ها و تجهیزات اهدایی به نهاد ریاست جمهوری و تذکر جدی در این مورد به شرکت ارتباطات سیار و و مسئولین نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

هفته گذشته اخباری در فضای مجازی منتشر شد دال بر اینکه وزارت ارتباطات 200 دستگاه لپ تاپ را به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است. اتفاقی که با واکنش ها و انتقادهای زیادی روبرو شد.

آذری جهرمی اما در حاشیه جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه گذشته این موضوع را تکذیب کرد و گفت یادم نمی آید لپ تاپی هدیه داده باشم.

حالا وزیر ارتباطات در پستی اینستاگرامی اعلام کرده که این اتفاق رخ داده، اما از سوی شرکت ارتباطات سیار.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:

«شفاف سازی در برابر فیک نیوز!

من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فسادهای خود!

من هیچ اطلاعی نداشتم. خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.

همه می‌دانند که درباره‌ حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید. اصلا من قاتل بروسلی»

photo_۲۰۱۹-۰۹-۲۹_۱۵-۴۶-۲۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.