فرماندار شهرستان کاشمر گفت: همایش روز ملی پنبه در تاریخ ۱۵مهرماه با حضور مسئولان کشوری، استان خراسان رضوی و فعالان این حوزه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 ۱۵مهرماه همایش روز ملی پنبه در کاشمر برگزار خواهد شد/ نرخ بیکاری کاشمر از شهرستان های مجاور کمتر است

مسلم ساقی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در راستای اجرای مثلث اقتصادی در شهرستان کاشمر تاکنون ۵معین اقتصادی تفاهنامه هایی را امضا کرده اند.

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی های استانداری خراسان رضوی  و نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان عملکرد معین های اقتصادی شهرستان کاشمر رضایت بخش و نسبت به شهرستان های مجاور بهتر بوده است ، تصریح کرد: از این ۵معین، ۴مورد آن بومی و یک مورد نیز سازمان همیاری شهرداری ها است که در راستای شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان در حال انجام فعالیت هستند.

ساقی با بیان اینکه معین های اقتصادی در این شهرستان به دنبال تکمیل زنجیره تولید در حوزه های مختلف هستند، افزود: ترویج  و آموزش در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی از جمله اقداماتی است که معین های اقتصادی شهرستان در حال پیگیری هستند و یکی از موارد شاخصی که توسط یکی از معین های اقتصادی این شهرستان در حال انجام است برگزاری همایش روز ملی پنبه در تاریخ ۱۵مهرماه در کاشمر است که مسئولان کشوری، استان خراسان رضوی و فعالان این حوزه در این همایش حضور پیدا خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه فعالیت معین های اقتصادی و تلاش در جهت توانمندی مردم یک فرایند برد-برد است ، ادامه داد: نرخ بیکاری این شهرستان از شهرستان های مجاور کمتر است و انتظار می رود با فعالیت معین های اقتصادی و اجرای طرح مثلث اقتصادی رشد محسوس و تاثیرگذاری در حوزه اشتغال شهرستان کاشمر رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.