بدتر از همه اینها این که دشمن به طور عمدی اسیران خود در نزد ارتش یمن را بمباران کرده و به قتل می‌رساند و این همان چیزی است که دوربین‌ها در جریان عملیات «نصر من الله» ثبت کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی دولت صنعا شیوه برخورد ارتش سعودی با سربازانش و اقدام برخی از فرماندهان ارتش سعودی در استفاده از مزدورانش به عنوان سپر انسانی - با نزدیک شدن خطر مرگ به خودشان- را تقبیح کرد.

عبدالسلام در اظهار نظر درباره بیانیه عصر امروز سخنگوی نیروهای مسلح یمن و تبیین مرحله اول عملیات نظامی«نصر من الله» افزود: اوج سقوط (اخلاقی) این است که دشمن به اسیران و کشته هایش بی توجهی کند و برخی از فرماندهان این تیپ ها در آغاز نبرد با به جا گذاشتن مقادیر زیادی از تجهیزات و هزاران نفر از شبه نظامیان خود، فرار کنند.

وی افزود: بدتر از همه اینها این است که دشمن به طور عمدی اسیران (خود در نزد ارتش و کمیته های مردمی یمن) را بمباران کرده و به قتل برساند و این همان چیزی است که دوربین ها در جریان عملیات «نصر من الله» ثبت کرده اند.

عبدالسلام در توییتی نیز بر بی اعتباری رسانه های کشورهای متجاوز به یمن و در مقابل اعتبار بالای رسانه های ملی یمن اشاره کرد و نوشت: حقایقی که ارتش و کمیته های مردمی یمن با صدا و تصویر از میدان نبرد به ثبت می رسانند و شعله های آتش و صدای گلوله و بمباران جنگنده ها و صدای توپ ها را به تصویر می کشند، باعث شده که رسانه های ملی از اعتبار بالایی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.