دو فیلم از فیلمساز انجمن سینمای جوانان گناباد به نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Mozi Motion۲۰۱۹ در کشور هلند راه یافت.

راهیابی دو فیلم به نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه هلند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس انجمن سینمای جوان گناباد گفت: فیلم‌های کوتاه «منطقه X» و «RED» به کارگردانی «علی‌اکبر اسماعیلی» به این جشنواره که روزهای ۵ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۳ تا ۲۱ مهرماه در کشور هلند برگزار می‌شود، راه یافت.

محمد برادران با بیان اینکه فیلم‌ کوتاه «منطقه X » اثری تجربی است که نگاهی نمادین به مسأله حقوق اجتماعی انسان دارد اظهار کرد: این فیلم اطراف منطقه‌ای حصارکشیده را نشان می‌دهد تا جلوی عبور و مرور گرفته شود ولی حصار فقط مانعی برای انسانیت و آزادگی است و موجودات پلید می‌توانند به راحتی از آن عبور کنند.

وی افزود: تصویربردار این فیلم امیر صباغیان و فیلم نامه نویس آن محمد برادران است و عباس حیدری و علی اصولی در آن بازی کرده‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوان گناباد ادامه داد: فیلم «RED» هم با نگاهی نمادین و نشانه‌شناسی رنگ قرمز، موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند.

وی افزود: علی‌اکبر اسماعیلی، کارگردان و تدوینگر و محمد برادران نویسنده این فیلم کوتاه است؛ همچنین بهزاد برادران به عنوان تصویربردار و نورپرداز و محمود احمدزاده به عنوان صدابردار در تولید این فیلم کوتاه همکاری داشتند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.