حجم مصرف سوخت گاز طبیعی فشرده یا "سی. ان. جی" ظرف نیمه نخست امسال در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد کمتر شده است.

مصرف سوخت سی. ان. جی در خراسان رضوی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: نیمه نخست امسال ۲۸۱ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۲۰ مترمکعب سوخت سی. ان. جی در سطح این استان به مصرف رسید.

علی اصغر اصغری کمترین میزان کاهش مصرف در طول این شش ماه را مربوط به خرداد ذکر و بیان کرد: در این ماه ۴۶ میلیون و ۵۴۶ هزار مترمکعب سوخت سی. ان. جی در خراسان رضوی مصرف شد که نسبت به خرداد ماه پارسال یک درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: بیشترین میزان کاهش مصرف گاز طبیعی فشرده در خراسان رضوی هم مربوط به شهریور ماه گذشته است. در این ماه ۴۴ میلیون و ۶۷۷ هزار مترمکعب سوخت سی. ان. جی به مصرف رسید که نسبت به شهریور پارسال ۱۱ درصد کاهش نشان می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: همچنین حجم مصرف "بنزین یورو چهار" در این استان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد بیشتر شد. در این مدت ۴۳۱ میلیون و ۶۳۰ هزار لیتر از این فرآورده در منطقه خراسان رضوی به مصرف رسید.  

وی افزود: بیشترین میزان افزایش مصرف بنزین یورو چهار در خراسان رضوی نیز در خرداد ماه با ۳۷ درصد افزایش نسبت به ماه مشابه خرداد پارسال به میزان ۷۱ میلیون و ۵۰۶ هزار لیتر بود.

اصغری گفت: بیشترین میزان کاهش مصرف بنزین یورو چهار در خراسان رضوی هم مربوط به اردیبهشت ماه به میزان ۷۱ میلیون و ۲۶۲ هزار لیتر است که نسبت به ماه مشابه پارسال ۲۵ درصد کاهش یافته است.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.