حسین رضازاده، رئیس اسبق فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه ما می‌گوییم که تمرینات انفرادی کیانوش رستمی، روش خوبی نیست ولی خودش راضی است.

 حسین رضازاده: باید ۶ سال پیش «کیانوش رستمی» را مدیریت می‌کردیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین رضازاده در مورد کسب عنوان چهارمی جهان توسط تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: وزن‌ها تغییر پیدا کرده و تیم کامل به مسابقات اعزام شده بود. البته بیشتر از ۵ یا ۶ تیم ایران با تیم کامل خود در مسابقات شرکت نکرده بودند. تیم ایران نیز با ۱۰ وزنه‌بردار راهی مسابقات شده بود که از لحاظ تیمی هم مقام بهتری کسب کند ولی در اوزان المپیکی مدال نگرفتیم. مدال‌هایی هم که گرفته شد، ضعیف بود.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری گفت: باید در زمینه تیم ملی، برنامه ریزی بهتری انجام شود چون کشورهایی که در اوزان المپیکی مدال گرفتند، وزنه‌های خیلی خوبی زدند. ما دو سهمیه المپیک در ۲۰۲۰ داریم که امیدوارم با برنامه ریزی بهتر، نتایج خوبی در این دو وزن کسب کنیم.

قهرمان پیشین المپیک در مورد شکسته شدن رکوردش در مسابقات جهانی توسط «لاشا تالاخادزه» گرجستانی گفت: من ۲۶۳ کیلوگرم را در مسابقات جهانی ۲۰۰۲ ورشو زده بودم و ۲۶۳.۵ را هم در المپیک زدم که تالاخادزه موفق شد وزنه ۲۶۴ کیلوگرم را بزند که بسیار خوب وباارزش بود. من او را بارها در مسابقات مختلف دیده و با او صحبت کرده‌ام. دسته‌های وزنه برداری از حدود ۲ سال قبل تغییر کرده ولی او وزنه‌بردار خوب و کاملی از نظر فنی و اخلاقی است. شکستن رکورد جهان حق او بود چون مشخص است که به خوبی تمرین می‌کند و زحمت می‌کشد.

رضازاده در مورد تمرینات اختصاصی و خارج از اردوی کیانوش رستمی نیز صحبت کرد: او بیش از ۶ سال است که تنها تمرین می‌کند. این قضیه باید همان ۶ سال پیش مدیریت می‌شد که به همراه گروه و تیم تمرین کند ولی این مدیریت انجام نشد.

وی ادامه داد: کیانوش در المپیک ۲۰۱۶ ریو طلا گرفت و همه به‌به و چه‌چه گفتند ولی در مسابقات اخیر، بدن او سرد شد و وزنه‌ها را اوت کرد. من معتقدم نباید او را مورد هجمه قرار داد و در آستانه المپیک باید از او حمایت کرد. خودش گفته که وزنه‌های ۱۹۰ در یک ضرب و ۲۳۰ در دو ضرب را بالای سر برده که بسیار باارزش است. وقتی هم که کار خود را در مسابقات با ۱۸۰ کیلوگرم آغاز می‌کند، نشان می‌دهد که آماده است. امیدوارم خودش هم درایت داشته باشد و تمرینات خوبی برای المپیک ۲۰۲۰ انجام دهد.

رضازاده گفت: رویه او خوب نیست و خیلی سخت است. من به شخصه نمی‌توانم انفرادی تمرین کنم ولی او با این روش موفق بوده، طلای المپیک را از این روش کسب کرده است. ما همه می‌گوییم که این روش خوب نیست ولی خودش جواب گرفته و راضی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.