فعالان شبکه‌های اجتماعی با مشخص شدن هویت قاتلِ محافظ پادشاه عربستان تصاویری از وی منتشر کرده و اطلاعاتی از زندگی او را به اشتراک گذاشتند.

افشای اطلاعاتی درباره قاتل محافظ ملک سلمان + تصاویر

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پس از اینکه پلیس عربستان هویت قاتل «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی ملک سلمان، پادشاه عربستان را در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد و گفت «ممدوح بن مشعل آل علی» قاتل وی است، فعالان شبکه‌های اجتماعی دو تصویر از وی به اشتراک گذاشتند.

قاتل محافظ ملک سلمان فرزند یکی از مسئولان سعودی است + تصاویر

فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که قاتل محافظ ملک سلمان فرزند «مشعل بن ممدوح آل علی» عضو سابق شورای سعودی و از قبیله شمر است و اجداد وی از حاکمان زمان‌های قدیم عربستان بوده‌اند.

به گفته این کاربران، «مشاعل بنت ممدوح آل علی» عمه قاتل نیز همسر مطلقه امیر سلطان بن عبدالعزیز، برادر ملک سلمان است. مشعل آل علی با اینکه پدر قاتل است، اما در حساب توئیتری خود پیامی برای مرگ الفغم گذاشته و برای وی طلب رحمت و مغفرت کرده است.

از سوی دیگر، «غانم الدوسری» یکی از معارضان سعودی مقیم لندن در حساب توئیتر خود نوشته است: «ممدوح یکی از افسران اطلاعاتی عربستان است و هنگامی که در لندن بودم وی با ثبت نام در باشگاهی که من در آن فعالیت داشتم سعی داشت مرا به بازگشت به ریاض تشویق کند، اما وقتی نپذیرفتم مرا به باغ دوستی در خارج از لندن دعوت کرد که این را هم نپذیرفتم».

قاتل محافظ ملک سلمان فرزند یکی از مسئولان سعودی است + تصاویر

به گزارش عربی ۲۱، هنگامی که درباره خانواده ممدوح در فضای مجازی جستجو کرده‌اند تصاویر متعددی از این خانواده در مناسبت‌های مختلف به ویژه عروسی و جشن دیده شده که شماری از امیران و مسئولان سعودی در آن حضور داشته‌اند.

نکته جالب توجه در این جستجو حضور نداشتن قاتل در این تصاویر خانوادگی است و حتی برخی سایت‌ها از ذکر نام وی نیز خودداری کرده‌اند مسئله‌ای که نشان می‌دهد وی جایگاه حساسی در نیروی ویژه گارد پادشاهی داشته است.

اما  پایگاه عربی ۲۱ با جستجو درباره هویت قاتل به تصویری از ممدوح در صفحه روزنامه «شمر» دست یافته است که وی را در جشن عروسی برادرش نشان می‌دهد البته پشت سر کسانی که برای عکس گرفتن حاضر شده‌اند، قرار دارد.

قاتل محافظ ملک سلمان فرزند یکی از مسئولان سعودی است + تصاویر

قاتل محافظ ملک سلمان فرزند یکی از مسئولان سعودی است + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.