سید تقی کبیری نماینده خوی (آذربایجان غربی) از پاسخگویی و شفاف سازی درباره حواشی ایجاد شده در خصوص سرقت از منزل خود در بین خبرنگاران خودداری کرد.

امتناع کبیری از توضیح درباره سرقت از منزلش / نماینده مجلس بیانیه داد + عکس

قدس آنلاین: در دو روز گذشته اخباری در خصوص سرقت ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد و ۲۵۰ هزار یورو از منزل تقی کبیری نماینده خوی منتشر شده بود که این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و مردم داشت.

بعد از انتقادات بسیاری که در این زمینه به کبیری شده بود، امروز دوشنبه دفتر این نماینده مجلس یک بیانیه منتشر کرده و توضیحاتی را درباره موضوع سرقت از منزل کبیری ارائه کرد.

در بیانیه‌ای که منتشر شده به نقل از این نماینده مجلس آمده است: سرقت مبلغ قابل توجه ارز از منزلم کذب است. صرفا تعدادی اسناد به همراه طلاجات و اندکی وجه نقد سرقت شده است. پرونده توسط پلیس آگاهی تهران تحت پیگرد است.

در بیانیه‌ای که کبیری منتشر کرده از ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر خودداری کرده است و حتی به صحبت‌های روز گذشته نوبندگانی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که گفته بود «طبق اعلام این نماینده به پلیس ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد و مقداری ارز به سرقت رفته است که مبلغ آن به تومان، دو تا سه میلیارد تومان در مجموع است.» نیز پاسخی نداده است.

در همین زمینه، کبیری صبح امروز در واکنش به سوالات خبرنگاران درباره موضوع دزدی از خانه‌اش سکوت کرد و به‌جای شفافیت از خبرنگاران خواست که به بیانیه‌ رجوع کنند!

در این‌باره ایرنا نوشت: نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به برخی حواشی ایجاد شده درباره سرقت ۲۵۰ هزار یورو از منزل وی بی توجه به خبرنگاران حاضر در جایگاه در اقدامی گزینشی فقط با خبرنگار شبکه تلویزیونی خبر مصاحبه و از پاسخگویی به سوالات دیگر خبرنگاران خودداری کرد.

خبرنگاران از وی سوال کردند که منشا این پول‌ها چیست در این باره شفاف سازی کنید، اما این نماینده از پلاسخگویی به سوالات مطرح شده، امتناع کرد.

با سوالات پی در پی خبرنگاران از کبیری، وی گفت: در این خصوص بیانیه صادر کرده‌ام به همان مراجعه کنید.

در این میان یکی از خبرنگاران خطاب به کبیری گفت: ممکن است پاسخ سؤال ما در این بیانیه نباشد که کبیری گفت در این رابطه صحبتی ندارم.

خبرنگاران با اعتراض خواستار توضیح و شفاف سازی این نماینده مجلس درباره حواشی مربوط به این نماینده شدند که وی همچنان از پاسخگویی خودداری کرد؛ خبرنگاران خطاب به این نماینده مجلس گفتند: پس شما نسبت به سؤالات ما اظهار نظر نکردید که وی گفت همین را بزنید.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره پول های به سرقت رفته و همچنین مراودات مالی منسوب به خود هیچ پاسخی ندادو البته مشاور رسانه ای وی در گوش زمزمه می کرد که سکوت کند و سوالات پاسخی ندهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.