شهرکرد- سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال ۵۰ روستای این استان از نعمت آب لوله‌کشی و بهداشتی برخوردار شد.

آب رسانی به ۵۰ روستا در چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین؛ سهراب بهرامی افزود: امسال در قالب افتتاح ۸ مجتمع آبرسانی، به بیش از ۵۰ روستای استان به ویژه در مناطق محروم و کمتربرخوردار ، از طریق شبکه لوله‌کشی آبرسانی شد.

وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی خانمیرزا که در شهریورماه امسال با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید از مهمترین این طرح‌ها است، که در قالب افتتاح این طرح، ۳۴ روستای شهرستان خانمیرزا با حدود ۵۰ هزار نفر به شبکه آبرسانی متصل شدند.

بهرامی، مجتمع آبرسانی سیبک شهرستان بروجن را از دیگر طرح‌های مهم آبرسانی روستایی استان در ۶ ماهه امسال عنوان کرد و گفت: این طرح به ۶ روستای شهرستان بروجن در قالب ۳ هزار و ۷۰۴ نفر جمعیت آبرسانی می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در هفته دولت نیز ۶ مجتمع آبرسانی در شهرستانهای بروجن، لردگان و اردل به بهره‌برداری رسید که بیش از ۱۰ روستا را زیر پوشش خود قرار داده است.

بهرامی خاطر نشان کرد: همچنین در نیمه نخست امسال عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع آبرسانی خانمیرزا و تصفیه‌خانه آب شرب روستای گرمدره نیز آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.