اصفهان - مدیر شرکت هواپیمایی عراق ( العراقیه ) در اصفهان از افزایش پروازهای این شرکت بین فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این شهر و شهرهای نجف و بغداد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

افزایش پرواز های عراقی از فرودگاه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین؛  امیر خرد پیشه اظهار داشت: شرکت هواپیمایی عراق  یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از اصفهان به نجف و بغداد پرواز دارد و در نظر است برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از ۱۸ مهر تا یک هفته پس از اربعین این پروازها روزانه شود. 

وی افزود: این شرکت هواپیمایی هر هفته ۲۷ پرواز به مقصد فرودگاه‌های تهران، مشهد و اصفهان انجام می‌دهد که از این تعداد ۲ پرواز سهم اصفهان است. 

مدیر شرکت هواپیمایی عراق در اصفهان گفت: به دلیل افزایش استقبال عراقی‌ها از سفر به اصفهان قصد داریم روزهای جمعه نیز در جدول برنامه‌های پروازهای این شرکت به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی قرار گیرد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۸۰ درصد ظرفیت پروازهای شرکت هواپیمایی عراق از شهرهای نجف و بغداد به اصفهان اتباع عراقی است، گفت: این پروازها با هواپیمای " سی آر جی " انجام میشود که ظرفیت آن ۸۰ نفر است و به دلیل اینکه استقبال رو به افزایش است قصد داریم هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که  ۱۶۰ نفر ظرفیت دارد را جایگزین هواپیمای " سی آر جی " در مسیر اصفهان - نجف - بغداد کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.