گرگان - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت که این شهر برای پوشش کامل حریق و حوادث احتمالی و افزایش آرامش روانی شهروندان به ۳ ایستگاه ثابت آتش‌نشانی جدید احتیاج دارد.

گرگان ایستگاه آتش نشانی کم دارد

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی قره قاشی گفت: در حال حاضر گرگان هفت مرکز آتش نشانی فعال دارد که با ۳۰ دستگاه خودرو و بهره گیری از ۹۵ نیرو خدمات لازم را در مواقع بحرانی به شهروندان ارایه می دهد.

وی بیان کرد: طبق افق برنامه ۱۴۰۴ گرگان تا ۶ سال آینده باید ۱۰ مرکز آتش نشانی داشته باشد که جانمایی و برنامه‌ریزی برای احداث ۳ مرکز مورد نیاز دیگر آغاز و عملیات ساخت یکی از این مراکز نیز از روز گذشته در منطقه چناران شروع شد.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: در حال حاضر خدمات ایمنی و آتش نشانی در ناهارخوران به عنوان یکی از مراکز پرتردد گرگان توسط گروه های سیار ارایه می شود که احداث یک مجموعه ثابت برای این منطقه با توجه به حجم بالای جمعیت روزانه در آن ضروری و مورد توجه سازمان آتش نشانی است.

قره قاشی ادامه داد: گرگان بالغ بر ۳۵ درصد از جمعیت ۹۹۵ هزار نفری ساکنان مناطق شهری استان را در خود جای داده و به همان نسبت نیازمند برخورداری از امکانات آتش نشانی است.

وی گفت: احداث ۳ مرکز مورد نیاز آتش نشانی و جذب قریب الوقوع ۲۵ نیروی جدید می تواند پوشش خدمات این سازمان در گرگان را گسترده تر کرده و آرامش روانی بیشتر را به ساکنان مرکز استان گلستان هدیه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.