اراک -رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز دشمن تمام قد با حملات سایبری به میدان آمده است و باید تقویت حوزه دفاعی در فضای سایبری مورد توجه باشد.

تمامی گزینه های روی میز آمریکا به زیر میز رفته است

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی روز دوشنبه در اجلاسیه نقش پدافند غیرعامل در دوران دفاع مقدس در پالایشگاه شازند استان مرکزی  افزود: امروز تمامی گزینه های روی میز آمریکا به زیر میز رفته است و این نشان دهنده عجز و ناتوانایی آمریکایی ها در برابر قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جلالی افزود: باید با تقویت بنیه دانش سایبری تهدیدات دشمن را مدیریت کرد چرا که فلسفه مقاومت سایبری، استفاده از توان فراگیر دفاعی است.

وی ادامه داد: شکوفایی تولید داخلی یکی از مولفه های راهبردی در حوزه اقتصاد است که شهروندان می توانند با مصرف کالای داخلی در این جبهه مثمر ثمر باشند.

سردار جلالی تصریح کرد: امروز دیگر نیاز به صدور سلاح نداریم بلکه صدور تفکر ناب انقلاب اسلامی هزاران برابر بیشتر از اهرم سلاح ایجاد اقتدار می کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: امام خمینی(ره) با یک با تعریف منسجم در اسلام، شبهات را به کنار زدند و با ایدئولوژی معنوی و مکتبی خاص خود، اسلام ناب محمدی را نه تنها در داخل کشور بلکه فراتر از مرزها سوق دادند.

سردار جلالی با اشاره به توطئه های دشمنان در برهه های مختلف تاریخ گفت: طرح سیاستِ جدایی دین از حکومت توطئه ای بود که توسط انگلیسی ها دنبال می شد ولی با مدیریت امام خمینی(ره) برای همگان آشکار شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید بیش از گذشته برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش کرد چرا که در دانشگاه دفاع مقدس تجربه های گرانسنگی به دست آمد و این تجربه ها چراغ راه هدایت در مسیر تهدیدات دشمنان است.

سردار جلالی اضافه کرد: اراده و اقتدار خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی توسط یک افسر جوان انقلابی در ساعت های اولیه صبح در سرنگونی پهپاد جاسوسی به رخ دنیا کشیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.