در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهوری آمریکا امتیاز یک مارک تجاری چین را در اختیار گرفته است و بعد از همین خبر ایوانکا در ضیافت شامی با رییس جمهور چین نیز شرکت کرد.

چین پرداخت پول به پسر جوبایدن را رد کرد

«گنگ شوانگ» سخنگوی وزارت خارجه چین اتهامات اخیر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر پرداخت پول از سوی چین به «هانتر بایدن» جوانترین پسر «جو بایدن» معاون سابق رییس جمهوری آمریکا را رد کرد.

به گزارش ایرنا؛ شبکه خبری آسیا نیوز روز دوشنبه گزارش کرد چنین اتهاماتی از سوی چین کاملا مردود است و طرح چنین مسایلی نیز نادرست است.

یک هفته قبل ترامپ اتهاماتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه پسر جوان بایدن با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه، چین را ترک کرده است.

این اخبار در واقع مربوط به فعالیت های تجاری پسر بایدن در چین است ترامپ در این باره توئیت کرده است هانتر با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری که از چین بدست آورده و با هواپیمای ایرفورس دو آمریکا این کشور را ترک کرده است و این یک رویداد بسیار وحشتناک و بی سابقه در جهان است.

گزارش می افزاید در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهوری آمریکا امتیاز یک مارک تجاری چین را در اختیار گرفته است و بعد از همین خبر ایوانکا در ضیافت شامی با رییس جمهور چین نیز شرکت کرد.

بر اساس شواهد در سال ۲۰۰۸ میلادی هم پسر بایدن یک شرکت تجاری تشکیل داد و در سال ۲۰۱۳ میلادی با یک شرکت خصوصی چینی تفاهنامه همکاری امضا کرد.

جرج مسیروس از وکلای هانتر بایدن می گوید نهایتا یک شرکت مدیریتی مشترک فعال شد که بخشی از سهامش نیز به هانتر تعلق داشت و در واقع سهم او در معامله ای که در سال ۲۰۱۳ میلادی در چین انجام شد نزدیک به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بود زیرا او در این شرکت ۴۲۰ هزار دلار سهام داشته است و رقم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار مطرح شده توسط ترامپ از اساس نادرست است.

بر اساس اخبار این رسانه هانتر بایدن دسامبر سال ۲۰۱۳ از ژاپن با هواپیمای ایرفورس ۲ وارد چین شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.