محمد خاکپور و هادی اسفیدانی دو نخبه قرآنی از خراسان رضوی و نمایندگان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم این مسابقات شدند.

رتبه‌های اول و دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی به دو نخبه قرآنی مشهدی رسید

به گزارش قدس آنلاین، مراسم اختتامیه بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی شب گذشته، با معرفی نفرات برتر دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن برگزار شد.

بر همین اساس در این رقابت‌ها هادی اسفیدانی در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه اول شد، در این رشته نماینده کشور ترکیه نیز رتبه دوم را به دست آورد.

در رشته حفظ کل قرآن نیز محمد خاکپور، دیگر نماینده کشورمان، در این رقابت‌ها رتبه دوم را به‌دست آورد، در این رشته نماینده کشور لیبی رتبه اول را به‌دست آورد و نمایندگان کشورهای کویت و مالزی به‌طور مشترک سوم شدند.

در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی، داورانی از کشورهای فرانسه، قطر، ترکیه، بوسنی و هرزگوین و کرواسی حضور داشتند.

بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور کرواسی از چهارم تا ششم مهرماه در مرکز اسلامی زاگرب، پایتخت این کشور، برگزار شد.

محمد خاکپور در مرحله فینال چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان نیز حضور دارد.

این نمایندگان ایران در بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی پس از حضور موفق در این مسابقات ۸ مهرماه، به میهن بازگشتند و مورد استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین مسگری، کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفتند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.