بانوی چینی در حرم مطهر امام رضا(ع) به دین اسلام ایمان آورد

بانوی چینی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

به گزارش قدس آنلاین، ژانگ بانوی تازه مسلمانی که بعد از اسلام آوردن  در حرم مطهر امام رضا(ع) نام الهام را برای خود برگزید، در حاشیه مراسم ایمان آوردن به اسلام که در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دوران کودکی را در غرب چین گذراندم و به واسطه آشنایی با مسلمانانی که در این شهر ساکن بودند با دین اسلام آشنا شدم.
وی بیان کرد: در سفری که ۲ سال پیش در ایام اربعین حسینی به ایران داشتم رفتار مهربانانه و خونگرم مردم ایران مرا جذب خود کرد و علاقمند به شناخت بیشتر آداب و رسوم، فرهنگ و آیین‌های آنها شدم.
این بانوی تازه مسلمان افزود: آشنایی با عقاید دینی مسلمانان نگاه جدیدی نسبت به اخلاقیات، هدف آفرینش خلقت و خداوند پیش رویم باز کرد و عزاداری مردم برای اباعبدالله الحسین(ع) انگیزه‌ای شد تا راجع به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام حسین(ع) تحقیق و مطالعه کنم.
الهام با بیان اینکه نخستین باری است که به مشهد مشرف می‌شوم، اظهار کرد: امروز که به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف شدم، احساس پاک بودن و خلوص قلب تنها حسی بود که در درون خود احساس کردم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تبلیغات سوء برخی جریانات سیاسی نسبت به اسلام و مسلمانان بیان کرد: افزایش روزافزون گرایش به اسلام نه تنها نشان‌دهنده نفوذ این آیین الهی است بلکه نشان از تاثیر بالای آن در افکار و ذهن‌های غیر مسلمانان دارد.
این تازه مسلمان گفت: تفضل خداوند بر این است که برای هدایت بشر، افرادی را از جنس خودشان به عنوان الگو، خلیفه و هادی برگزید تا بشر را به سمت هدایت و تکامل سوق دهد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی یک جلد کلام الله مجید و چند جلد کتاب به زبان چینی به همراه سجاده و چادر نماز به این بانوی تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.