وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز سعودی درباره ادامه تجاوز به این کشور هشدار داد.

 هشدار وزیر دفاع یمن به متجاوزان درباره ادامه تجاوز

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن طی سخنانی در جریان بازدید از یگان‌های نظامی در خطوط مقدم جبهه‌های نجران از شجاعت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و پیروزی‌های بزرگی که آنها در راه دفاع از حاکمیت و استقلال و آزادی و عزت ملت یمن به دست آوردند تمجید کرد.

وی خطاب به متجاوزان گفت: شما ثروت دارید و ما مردانی شجاع، و چیزهایی را از ارتش و کمیته‌های مردمی و ملت یمن خواهید دید که تصورش را نمی‌کنید.

العاطفی افزود: نبردهای شدیدی که نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف وارد آن شده‌اند در تاریخ معاصر بی سابقه است.

وزیر دفاع یمن گفت که مبارز یمنی با سلاح شخصی خود در حال نبرد با پیشرفته ترین تجهیزات و جنگ‌افزارهای دشمن است و قوی‌ترین سلاح او اعتمادش به خداوند است.

وی تاکید کرد که وحدت مواضع عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله و  مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیروهای مسلح یکی از دلایل پیروزی ملت یمن است.

وزیر دفاع یمن از ملت سودان و دولت این کشور خواست که نظامیان خود را که در قتل یمنی‌ها شرکت کرده‌اند از یمن خارج کنند، چرا که ادامه نبرد با ملت یمن عواقب وخیمی برای آنها دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.