بخشدار کوهسرخ گفت: علی رغم تاکید استانداری خراسان رضوی برسکونت مدیران در محل خدمت ، اما بالغ بر ۵۰درصد مدیران این بخش هنوز در منطقه ساکن نیستند.

نیمی از مدیران دولتی کوهسرخ پروازی اند

مجیدکاریزنوئی  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ۵۰درصد از مدیران بخش کوهسرخ در منطقه ساکن نیستند.

وی بابیان اینکه مرکز بخش از همه امکانات لازم برای سکونت برخوردار است، تصریح کرد: طبق بخشنامه ای که استانداری خراسان رضوی به همه ادارات و سازمان ها ارسال و ابلاغ شده است تاکید ویژه صورت گرفت که همه مدیران از اول مهر ماه در محل خدمت خود ساکن شوند اما هنوز برخی از مدیران در این منطقه  این موضوع  را اجرا نکرده اند.

بخشدار کوهسرخ با بیان اینکه تا سال قبل بالغ بر ۸۰درصد مدیران در منطقه ساکن نبودند، افزود: حوزه قضایی که نیاز لازم به سکونت آنها در منطقه است اما در حال حاضر ساکن نیستند،کمیته امداد، بهزیستی ،بانک ها، بهداشت و درمان،اداره گاز، نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش و برخی مجموعه های دیگر نیز علی رغم بخشنامه استانداری خراسان رضوی اما هنوز در بخش کوهسرخ سکونت پیدا نکرده اند که این موضوع بر کیفیت خدمات رسانی به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

کاریزنوئی بیان داشت: در حوزه گازرسانی به روستاهای منطقه نیز طی دو ماه آینده روستاهای محور تکاپ شامل اوندر، توندر، دهمیان، خضربیگ، قصون، خضراباد  گاز رسانی به انها صورت خواهد گرفت و  دو روستا داغی و سنجدک در این محور باقی می مانند که آنها نیز در بهمن ماه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بخشدارکوهسرخ افزود: روستاهای دهستان برکوه نیز که شامل ایور، کوشه، کوشه نما، موشک و تنورجه هستند که دو روستا کوشه و موشک تا یک ماه اینده اشتراک پذیری انها آغاز خواهد شد و دو روستای دیگر نیز در مرحله علمک گذاری هستند که انتظار می رود تا قبل از شروع فصل سرما این روستاها گاز دار شوند.

وی افزود: از طرفی دهستان بررود این بخش به مرکز روستای طرق که از لحاظ جغرافیایی کوهستانی و بیشتر از مناطق دیگر به نعمت گاز نیاز دارند گاز رسانی به آنها  با کندی پیش می رود و احتمالا پروژه گازرسانی به این محور امسال محقق نشود و انتظار می رود اوایل سال آینده روستاهای این دهستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

کاریزنوئی تصریح کرد:ساخت مرکز درمانی که در این بخش نیز در حال  اجرا است طی سال های گذشته به دلایل مختلف در چند مرحله متوقف شده است که باعث شده است پیشرفت فیزیکی ان با کندی به پیش برود، مشکل اساسی برای ساخت این مرکز درمانی کمبود اعتبار است که باعث شده است پیمانکار انجام کار را متوقف کند که این موضوع باعث خلعیت پیمانکار شده و دانشگاه علوم پزشکی به صورت امانی در حال انجام پروژه است و طبق قولی که از سوی انها ارائه شده است قرار شده تمام تجهیزات و لوازم خریداری و نصب و تا دهه فجر این مرکز درمانی به بهره برداری و افتتاح برسد.        

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.