سرپرست معاونت محرومیت‌زدائی آستان قدس رضوی گفت: این معاونت در ۶ ماه نخست امسال میزبان ۵۹ هزار و ۳۰۱ زائر محروم و زیارت اولی بوده است.

میزبانی از ۵۹۰۰۰ زائر محروم در ۶ ماه ابتدایی امسال توسط آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، حامد صادقی اظهار داشت: رسیدگی به محرومان یکی از سیاست‌های اصلی آستان قدس رضوی است از همین رو از ابتدای امسال با همکاری نمایندگی‌های این آستان مقدس در سراسر کشور قریب به ۶۰ هزار زائر محروم که توان مالی سفر به مشهد و زیارت مرقد علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را نداشتند شناسایی و به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی افزود: این افراد که از سنین و اقشار مختلف جامعه هستند، سه روز در جوار مرقد امام هشتم(علیه السلام) میهمان آستان قدس هستند و از خدمات مختلف این آستان مقدس بهره‌مند می‌شوند.
سرپرست معاونت محرومیت‌زدائی آستان قدس رضوی تاکید کرد: تامین  وسیله ایاب و ذهاب رایگان به حرم مطهر، سه وعده غذا و برنامه‌های فرهنگی از جمله خدماتی است که آستان قدس رضوی در این بازه زمانی به زائران محروم علی بن موسی الرضا(علیه السلام) ارائه می‌دهد.
صادقی با تاکید بر اینکه در طول ۳ سال گذشته بیش از یک میلیون نفر از این طرح بهره‌مند شدند افزود: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ میزبان ۱۲۰ هزار زائر محروم از سراسر کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.