البرز- سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان خود گفت: در دیدار برابر استقلال در شهر خود غریب واقع شدیم اما با این وجود بازیکنان به خوبی وظایف خود را انجام دادند.

محمد نصرتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در طول دوران حرفه ای خود تا به حال ندیده بودم که یک مربی در شهر خود آن هم از سمت جایگاه ویژه مورد توهین و فحاشی قرار بگیرد.

وی ضمن انتقاد از عوامل اجرایی این دیدار گفت: پس از اخراج از طرف هوادارانی که در جایگاه ویژه بودند مورد فحاشی قرار گرفتم، این در حالی است که این جایگاه مخصوص افراد مشخص است نه کسانی که معلوم نیست بر چه اساسی وارد آن شده اند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که گل ریحان می توانست پیروز مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشد گفت: در صورت اعلام پنالتی روی بازیکن ما در نیمه دوم می توانستیم در ۹۰ دقیقه پیروز بازی باشیم اما داوری به نحوی این حق را از تیم ما گرفت.

نصرتی تصریح کرد: بازیکنان ۱۲۰ دقیقه بدون ترس از نام استقلال جنگیدند و نشان دادند که پا به پای تیم های لیگ برتری می توانند بازی کنند اما گاهی اوقات نتیجه داخل زمین رقم نمی خورد.

وی در پایان تأکید کرد: با اطمینان به بازیکنان گل ریحان این نوید را می دهم که آن ها در آینده نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت اما این تیم برای موفقیت و صعود به لیگ برتر به حمایت مردم و مسئولین هم نیازدارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.