البرز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: رویکرد احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان به صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است.

احیای واحدهای تولیدی راکد را در دستور کار داریم

محمد امین فرشی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: دستگاه قضا در استان البرز نیز یکی از برنامه‌های مهم خود را برطرف ساختن مشکلات این واحدها قرار داده و تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرشی  با بیان اینکه نرم افزاری برای بهره برداری از  واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها تهیه شده است، گفت: تمام مشخصات واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها در این سامانه قرار گرفته که دراختیار عموم قرارمی گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تلاش ها دراین زمینه در البرز ادامه دارد، افزود: سرمایه‌گذاران که تمایل به تملک واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها دارند می توانند در این زمینه وارد شوند، با دستور استاندارالبرز سرمایه گذاران در این حوزه به صورت ویژه مورد حمایت قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۷۷واحد تولیدی در البرز باز فعال شدند که با راه اندازی مجدد آنها زمینه اشتغال بیش از ۸۵۰نفر فراهم شده است.

فرشی در پایان گفتَ: امسال نیز احیای ۹۹واحد تولیدی و صنعتی نیمه راکد به البرز با اشتغالزایی بیش از ۸۰۰نفر تکلیف شده که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲واحد فعال و تلاش ها برای بازیابی دوباره دیگر واحدها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.