زنجان-مدیرعامل شرکت آبفا گفت: با اجرای طرح های روزآمد، شاهد تحولی چشمگیر در ارائه خدمات بخش آب و فاضلاب در استان زنجان خواهیم بود.

قطعی آب مناطق زنجان،حین اجرای عملیات  کاهش چشمگیری می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی آبفا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای طرح پیمایش شیرآلات شبکه آبرسانی در شهر زنجان قطعی آب مناطق در حین اجرای عملیات اصلاح و بازسازی، به طور چشمگیری کاهش می یابد.
علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: با اجرای طرح پیمایش شیرهای آب در شبکه توزیع آب شهر زنجان، در حین اصلاح و یا رفع اتفاقات آب دیگر شاهد قطعی آب بصورت گسترده در نقاط مختلف شهر نخواهیم بود و تنها آب نقطه ای که عملیات در آن اجرا می شود قطع خواهد شد.
وی افزود در جریان اجرای این طرح تعداد ۲۹۱ شیر معیوب و بیش از یک هزار و ۳۰۹ عدد شیر سالم در سطح شهر زنجان شناسایی و پیمایش شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: عملیات تعمیرات پیشگیرانه شیرآلات شبکه توزیع مطابق برنامه بصورت هر ۳ ماه یکبار جهت اطمینان از عملکرد شیرآلات در زمان حادثه صورت می پذیرد که تاثیر بسیار بالایی در ارتقاء بهره برداری از شبکه توزیع دارد.
جزء قاسمی بیان داشت: با اجرای طرح های روزآمد و نوین در سطح شهرهای استان زنجان شاهد تحولی چشمگیر در ارائه خدمات بخش آب و فاضلاب و توسعه این صنعت در استان زنجان خواهیم بود.

لنتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.