فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارآیی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگ‌ترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.

سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا را شکست/ سپاه فراتر از هر جریان سیاسی خود راجلودار پاسداری از انقلاب می‌داند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار عزت مسلمین یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد انقلابی و مردمی به اعتبار هویت و پیشینه تاریخی و انقلابی خود، از پایبندی به ارزشها و آرمان های دینی و اخلاقی فاصله نگرفته و روز به روز باید به تقویت و تعمیق رفتار دینی و ارزش مدار بیاندیشد.

وی شهدا را الگوها و اسوه های واقعی و مجسم پایداری توصیف و با تاکید بر ضرورت اهتمام به آموزه های هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجی بی بدیل، اظهار کرد: فرماندهان و کارکنان سپاه دارای منهج مدیریتی و رفتاری معین هستند که عمل مقدس، خطرپذیری و جهاد مستمر از جمله شاخص‌ها و معرف‌های آن است.

سرلشکر سلیمانی شهیدان همت، باکری، خرازی، باقری، زین الدین و کاظمی را از جمله تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه و سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه به برکت این سرمایه‌های جاودانه و برخورداری از خیل عظیم شهدای زنده و پاسدارانی متدین، و متعصب به دین و آموزه‌های عاشورا و تاسوعای حسینی ، خود را فراتر از هر جریان و جناح سیاسی جلودار پاسداری از انقلاب می‌داند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه به برکت هوشمندی و هوشیاری و پشتوانه مردمی و تبعیت از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته از متن بحران‌های سخت و تاریک فراروی انقلاب اسلامی با سربلندی و عزت عبور کرده و فرصت‌های مهم و بزرگی را برای پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور ایجاد کرده است.

سرلشکر سلیمانی در ادامه با تبیین وضعیت جاری منطقه و تحولات راهبردی و اعجازگون جبهه مقاومت و ضد صهیونیستی و تأثیرات آن در معادلات آینده اظهار کرد:  راه غلبه بر داشتن آن هموار شده است اما پیوسته باید با حکمت عمل کنیم همان گونه که طی ۲۰ سال اخیر با استراتژی و راهبردهای متنوع دشمن را زمین‌گیر و وادار به شکست کرده‌ایم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان با تاکید براینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.